הבעל בגד באישתו ללא הפסקה וגנב ממנה כסף, אך רגע לפני הגירושין התגלה דבר מפתיע ששינה את הכל לחלוטין

הבעל ניהל מספר רומנים מאחורי גבה של אשתו, סילק אותה בצעקות מהעסק המשותף בו עבדה, רכש סחורה מאחורי גבה, וניסה להבריח רכוש מעיניה. רצה הגורל, ומספר שבועות לאחר שהגישה נגדו האישה תביעות רכושיות בבית המשפט לענייני משפחה, התגלה כי לקתה בסרטן. משנודע לו על מחלת אשתו, התהפך יחסו המתנכר של הבעל, והוא החל לטפל באשתו במסירות ובאהבה. חרף כך, ולמרות ששבו לגור יחדיו, מסרבת האישה להפסיק את ההליכים המשפטיים בהם נקטה

חיי נישואים, כבר נכתב לא אחת, הם עניין מורכב, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ביחסי בני זוג בעלי עסק משותף. דוגמא לסוג כזה של מורכבות נחשף בחודשים האחרונים בתביעות רכושיות הנדונות בבית המשפט לענייני משפחה. לאחר חשד לבגידת בעלה, שעלה בליבה של האישה, ולאחר סכסוכים מרים וארוכים על רקע העבודה המשותפת, פתחה האישה בהליכים נגד הבעל.

רשת החנויות הייתה בבעלותם של שני בני הזוג, והוקמה בעזרת מימון ראשוני מאבי האישה. חרף כך, דווקא הבעל היה הדמות המובילה בניהול העסק, במהלך השנים הראשונות לקיומו, ואילו אשתו נותרה בעמדה משנית מרצונה שכן רצתה לגדל את הילדים.
מצב העניינים השתנה, כאשר הילדים גדלו והאישה החלה לעבוד במשרה מלאה ברשת החנויות, ומילאה מספר תפקידי ניהול בכירים. תפקידה האחרון היה ניהול מחסן המלאי של הרשת. תפקיד זה הפך את האישה לדמות מזוהה בקרב הספקים והסוכנים, בעוד בעלה נדחק לאחור.

השינוי ביחסי הכוחות בניהול העסק היה ככל הנראה הגורם לסדק הראשון בנישואים. "נראה היה כי הגבר לא אהב את התחזקות מעמדה של אשתו בעסק", אומרת עורכת דינה של האישה. "לאור זאת, הוא החל להשתלח בה בפומבי ולהטיח בה עלבונות קשים מול העובדים".
בכל מפגש של השניים בסביבת העבודה, נהג הבעל להטיח באשתו עלבונות וקללות קשות, והפגין כלפיה יחס עוין ותוקפני. כמעט כל מתקפת עלבונות שכזו הביאה את האישה לכדי בכי ובריחה מן העסק המשותף. עניין זה החריף ככל שהתחזק מעמדה של האישה.
משראה הבעל כי עלבונותיו אינם מספיקים, בכדי להדיר את רגלי אשתו מדלתות העסק, הוא החליט להקצין את יחסו אליה, ובכל פעם שהופיעה במקום העבודה נהג לגרש אותה מן המקום בצעקות ובאיומים פיזיים. האישה המושפלת לא יכלה יותר לשאת את התנהגותו האלימה של בעלה והפסיקה להגיע למשרדי הרשת ולחנויות.

הבעל נעלם כמו הודיני…
המשבר הזוגי לא נותר בתחום שעות העבודה, בשנה האחרונה לנישואים, נהג הבעל להיעלם מן הבית מעת לעת, לעתים למספר ימים, בלי לספק כל הסבר או התראה מוקדמת. "כדי להשלים את התמונה הקלישאתית של הגבר הבוגד ליווה הבעל את פעולות ההיעלמות בסגנון הודיני", אומרת פרקליטתה של האישה, "תוך שהוא משדרג את הופעתו החיצונית באמצעות אימונים במכון כושר, רכישת בגדים אופנתיים וכדומה'". השינוי הפתאומי לא נעלם מעיני אשתו, והיא החלה לחשוד כי הבעל בוגד בה. החשד הפך לידיעה, זמן קצר לאחר מכן, כאשר נודע לאישה כי בעלה בוגד בה עם מספר נשים שונות. בתור אדם הגיוני צירפה האישה את הנסיבות השונות, והגיעה למסקנה הדי סבירה כי על מנת להגן על זכויותיה בעסק ובהון המשפחתי עליה לנקוט בצעדים מונעים.
ניסיון ראשוני להשיג מידע מפורט על התחייבויות העסק לבנקים או לספקים נתקל בסירוב גורף מצד הבעל. האישה שכרה חוקר פרטי שהביא לידיעתה, שחשדותיה היו מוצדקים, וכי הבעל החל בהכנות להברחת נכסים מאסיבית מהעסק החורגות מן השגרה. כל זה הביא את האישה לשכור את שירותיה של עורכת דין מהאזור, ולהגיש תביעות רכושיות לבית המשפט לענייני משפחה. כצעד משפטי ראשוני הגישה עורכת הדין בשמה של האישה בקשה למינוי כונס נכסים זמני לעסק, על מנת שזה יעצור את בעלה בהברחת הנכסים.

הסרטן טרף את הקלפים
אך רצה הגורל, וזמן לא רב לאחר הגשת תביעות אובחנה האישה כחולת סרטן. "בעקבות גילוי המחלה, חלה תפנית דרמטית ביחסו של הגבר לאשתו והוא חזר להיות הבעל האוהב והמסור, כפי שהיה בעבר", אומרת עורכת דינה של האישה.
אך לדבריה, למרות השינוי ביחסו של בעלה, אמונה של האישה כה התערער, עד שהחליטה להמשיך את ההליכים בבית המשפט ולהבטיח את מעמדה הכלכלי והזוגי כאישה עצמאית. יצויין שבני הזוג פנו לגישור אצל מגשר חיצוני בהמלצת בית המשפט. הגישור לא צלח והם ממשיכים להתדיין בנושאים הרכושיים בבית המשפט, וזאת למרות שהם מצויים כעת בשלום בית תחת קורת גג אחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך