קריאף נגד השביתה בכדורסל: "נמאס לי מהטמטום הזה". משחק חצי גמר הגביע בשני, ייערך.

שביתת מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל נמשכת. היום אמור היה להיערך משחק בסדרת חצי גמר הפליאוף, מול בנות הרצליה והוא בוטל. בשני (19.30) ייערך בכל מקרה משחק חצי גמר גביע המדינה...מול בנות הרצליה. אשדוד באופן רשמי נגד השביתה היו"ר קריאף :" זה מאבק פמיניסטי של רמה"ש". קפטנית הקבוצה, דורון, מסייגת כי הקבוצות אחראיות, אבל תומכת. גם יו"ר נעמת, תומכת ושלחה מכתב לשרת הספורט.
טלי קריאף
טאלי קריאף.
שביתת מנהלת ליגת העל בכדורסל, נמשכת וגם היום, חמישי לא תפתח סידרת חצי גמר גביע המדינה, שאמורה הייתה כבר להיות במשחקה השני, בסדרה, בין בנות מכבי בן אשדוד לבנות הרצליה. לעומת זאת משחק חצי גמר גביע המדינה ביום שני (19.30) מול…בנות הרצליה ייערך כרגיל, כי מדובר במשחק של איגוד הכדורסל ולא מנהלת ליגת העל לנשים.
באשדוד הקבוצה באופן רשמי נגד השביתה ויו"ר הקבוצה טאלי קריאף אמרה בצורה מאוד חדה וברורה: "נמאס לי מהטמטום הזה. אין לרמה"ש מה להפסיד ולכן הן עושות את המאבק הפמיניסטי שלהן על חשבון כדורסל הנשים. צריך לסיים את העונה ואז להתרכז במאבק". לעומתה שי דורון קפטנית הקבוצה בעד, למרות שמסייגת דבריה ואומרת כי ההחלטה היא של הקבוצות ולא השחקניות. דורון: "אני חושבת שזה נושא שחשוב לעמוד עליו.  צריך להקטין את פער התקציבים בין הגברים לנשים"
בינתיים פנתה יו"ר נעמת, גליה וולך לשרת הספורט מירי רגב ובוא היא מבקשת שתעביר את הכספים שהובטחו, 2.4 מיליון שקלים, בדחיפות. : " מנהלת ליגת העל בנשים, מתריעה כבר תקופה ארוכה על חוסר השוויון בחלוקת משאבים בין ליגות העל לנשים ולגברים בכדורסל. מנהלתת הליגה לנשים נאלצה להשבית את משחקי כדורסל נשים.  מצב זה עלול לגרום לחיסול וקריסה מוחלטים של כדורסל הנשים בישראל,  אך נראה כי איש אינו מזדעק. אנו קוראות לך להעביר באופן מידי את הכספים להבטחת המשך קיומה של ליגת העל לנשים בכדורסל ולפעול למיגור ההפליה המתמשכת של נשים בספורט בישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך