"פטר והזאב"-הצגת ילדים

תאטרון אורנה פורת מציג: הצגה מוסיקלית לילדים עפ"י יצירתו של סרגיי פרוקופייב, פטר והזאב היא יצירה מוסיקלית אבל גם סיפור אהוב על ילדים.פטר חי עם סבו בסמוך ליער גדול ושם הוא זוכה להכיר חברים טובים: החתול, הציפור והברווזה.

יום אחד מגיח זאב עם כוונות רעות למקום בו משתעשעים פטר וחבריו החיות. הגעתו של הזאב משנה את החיים השלווים של החבורה.פטר מחליט ללכוד את הזאב ולהחזיר את השקט לשכונה.העלילה על הנער פטר, חבריו החיות והזאב המציק, מציגה בפנינו קשת של רגשות כמו אומץ לב, פחד, עזרה הדדית וחברות ובסופו של סיפור גם מצפה לכולנו הפתעה.עיבוד למחזה: איציק ויינגרטן בימוי ותנועה: נועה לב,עיבוד לאנסמבל ווקאלי וניהול מוסיקלי: נדב ויקינסקי ,עצוב תפאורה ותלבושות: לירון גת,הדרכה קולית: יהלי תורן עיצוב תאורה: זיו וולושין ,חונכת עיצוב:פרידה שהם ע.במאי: יוסי כהן ושירי אמבין .משתתפים: רוני דותן, אתי וקנין/מונא חוא, יניב חן, רובי קסוס, ורד אבידן, סיוון ברונשטיין/ניצן נאור, פסנתר: נדב ויקינסקי/מיכל סולומון.

שבת,13 במרץ 2016 בשעה 11:00, אולם מופעים, מרכז קהילתי "דיונה", קק"ל 90, רובע י' ,אשדוד.להזמנות: 08-8649762

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך