תם החלום: אשדוד הפסידה בצרפת 72:56 ולא העפילה לגמר

פתיחה רעה של משחק הגומלין בחצי גמר היורוקאפ גרמה לשחקניות האשדודיות לרדוף אחרי הצרפתיות במשך כל המשחק. למרות צמצום הפער לקראת הסיום זה היה מעט מדי ומאוחר מדי והצרפתיות הם אלו שהעפילו לגמר

האשדודיות פתחו את המשחק בצורה גרועה ונקלעו לפיגור כבר מהשניות הראשונות. התרגשות, לחץ או גודל המעמד, אבל ברור שאלו הסיבות שהביאו לפתיחה חלשה שהתאפיינה בהחטאות רבות גם ממצבים נוחים מתחת לסל.
בדקות אלו גם הכדורים החוזרים בשני צדי המשחק נפלו בעיקר לידיים צרפתיות מה שלא תרם לצמצום ההפרש.
רק לקראת אמצע הרבע השני התחילו הבנות אט אט לצאת מההלם ושלשה של דיאמנט הורידה את ההפרש ל-4 נק' בלבד 23:19, כשנותרו 4 דקות לסיום המחצית הראשונה, מה שהוביל את המאמן הצרפתי לקחת פסק זמן ולעצור את המומנטום האשדודי.
התנופה אכן נעצרה והשחקניות של אלי רבי הצליחו לקלוע עוד נקודה אחת בלבד לעומת 4 של המקומיות עד לסיום המחצית, שנגמרה בתוצאה 27:20 כשאשדוד קולעת רק 6 מ-29 מהשדה.
הרבע השלישי נפתח בקצב גבוה יותר, כשאלישה קלארק וטיפאני ג'קסון עושות נקודות, אך 2 עבירות מיותרות מאד של טיפאני ג'קסון (אחת מהן טכנית), הביאו אותה ל-4 עבירות בשלב מוקדם מאד מאד של המשחק, מה שהוריד אותה לספסל 6 דק' לסיום הרבע השלישי. הצרפתיות ניצלו את היעדרותה של ג'קסון ורצו ל7-2 עד ליתרון שיא בן 13 נק' 41:28 כשעל השעון 4:30 לסיום הרבע השלישי. הצרפתיות המשיכו לרוץ והגיעו ליתרון של 17 נק' מה שגרם לאלי רבי להחזיר את ג'קסון, מה שהצליח לבלום מעט את הריצה, אך עד לסיום הרבה לא הצליחו בנות אשדוד לצמצם את ההפרש, והתוצאה נקבעה על 50:34.
הרבע האחרון והמכריע נפתח בצורה שקולה כשהנקודות מתחלקות בצורה פחות או יותר שווה בין שתי הקבוצות שלא משחזרות את קצב צבירת הנקודות מהרבע השלישי. 5:00 לסיום המשחק ההפרש עדיין 16 נקודות ונראה כי אין מה שימנע מהצרפתיות את העלייה לגמר, כשהאשדודיות נראות מיואשות וחסרות אנרגיה. פסק זמן של אלי רבי לא שינה הרבה והחטאות של הייטאוור, ג'קסון ושי דורון מנעו את צמצום הפער, עד לשלשה של אלישה קלארק שקבעה 63:48 כשהשעון מראה 2:50 לסיום.
שתי קליעות עונשים של שי דורון הורידו את ההפרש ל-13 נק' (4 בסיכום 2 המשחקים), 1:22 לסיום המשחק, והמתח בשיאו.
מהצד השני הייתה זו מייגן מהוני, השחקנית הטובה על המגרש במחצית השניה שבשתי קליעות עונשין שמרה את הצרפתיות במשחק וסדרת החטאות של אשדוד בהתקפה הבאה קבעה כי ליל וילנוב היא הקבוצה שתעפיל לגמר הירוקאפ, למגינת ליבן של שחקניות אשדוד, שעשו עונה אירופית יוצאת דופן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך