עדות מנער הבר מצווה: 14 שנה לפיגוע באולמי נרקיס שהתרחש באשדוד

בחודש מרץ בדיוק לפני 14 שנה התבצע הפיגוע באולם החרדי שברובע ג' בעת שנערכה בו חגיגת בר מצווה, בשיחה עם חתן האירוע, הוא חוזר לרגעי האימה שליוו אותו במרץ 2002
עדות מנער הבר מצווה: 14 שנה לפיגוע באולמי נרקיס שהתרחש באשדוד

בחודש מרץ שבשנת 2002 אירע הפיגוע הראשון בעיר אשדוד, יום בהיר בחודש אדר תשס"ב, 14 שנה לאחור. באולם השמחות 'היכל נרקיס' באחת מהשכונות החרדיות בעיר אשדוד חוגג הילד אליעזר את יום בר-המצווה שלו.

היום, 14 שנים לאחר הפיגוע, מגולל הרב אליעזר לאיינס חתן השמחה, את מה שאירע: "זה קרה ביום ראשון. לפני 14 שנה חגגתי בר מצווה, אבל גם נולדתי מחדש. אני חוגג יום-הולדת כפול. חיי ניצלו כשמחבלים פרצו בירי לעבר אולם האירועים בו נערכה החגיגה. מעצור בנשק הציל אותנו בנס גדול. "המחבל נכנס לאולם כמה דקות אחרי סיום אמירת המאמר ולקראת ברכת המזון, בשעה שהיו למעלה מ-100 אורחים באולם. "לולא המעצור של המחבל בנשק, היה יכול להיות טבח באולם ששום פיגוע לא היה מתקרב לזירה כזאת… באורח נס נפצע בינוני רק אדם אחד , למרות ריקון המחסנית של המחבל, מהזווית שלי אני חושב שככל שעוברים השנים ואנו רואים את התוצאות של הפיגועי ירי אנחנו מבינים את גודל הנס שקרה שם. לכן חובה עלינו לזכור ולהודות לקב"ה מדי שנה ושנה."

"והימים האלו נזכרים…", מסכם לאיינס את דבריו.

כשנה לאחר מכן נהרס ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע, בדיווח של ערוץ 10 נמסר בזמנו: כוחות צה"ל הרסו הלילה בדורא את ביתו של ג`מאל מחמל מסלם רג`וב, פעיל תנזים, אשר יבצע פיגוע ירי שכלל השלכת רימונים בסמוך לאולם השמחות "אולמי נרקיס" באשדוד במרץ בשנה שעברה (2002), בו נפצע אזרח ישראלי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך