תיירת נשרפה למוות ברחוב קיבוץ גלויות

לפני זמן קצר הוזעקו צוותי ומד"א וכוחות כיבוי אש לבנייין ברחוב קיבוץ גלויות בעקבות שריפה בקומה הראשונה, כוחות כיבוי האש כיבו את השריפה ולאחר מכן פארמדיקים של מד"א הגיעו למקום וגילו אישה כבת 35 במצב אנוש, הצוות הרפואי החל בהחייאה אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה של אישה כבת 35. נסיבות השריפה לא ידועות כרגע והן נבדקות על ידי חוקר שריפות.
תיירת נשרפה למוות ברחוב קיבוץ גלויות

כוחות ההצלה הוזעקו לרחוב קיבוץ גלויות באשדוד בשל שריפה בדירה, לאחר שכוחות הכיבוי כיבו את השריפה נמצאה כבת 40 תיירת במיטתה ללא רוח חיים.

מתנדב זק"א שמואל לסרי שהגיע למקום מספר: קיבלנו קריאה ממוקד זק"א על שריפה בדירה, הגענו למקום יחד עם מתנדבי זק"א נוספים, לאחר שכוחות הכיבוי השתלטו על האש, נמצאה במקום אשה כבת 40 ללא רוח חיים כשהיא במיטתה השרופה.

לכוחות ההצלה לא היה מה לעשות ונשארנו במקום לטפל בכבוד המת ובממצאים.

פאראמדיקית מד"א קרן לוי שהגיעה למקום סיפרה ל'אשדוד אונליין': "מדובר בשריפה בדירה בקומה הראשונה בבניין בן 3 קומות. מיד עם סיום פעולות הכיבוי נכנסו לדירה שם מצאנו אישה כבת 35 ללא רוח חיים ולצערנו נקבע מותה.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 14:56 נמסר למד"א מרחב לכיש על הולכת רגל שנפגעה מרכב ברחוב גיורא יוספטל באשקלון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי אישה כבת 81 במצב בינוני עם חבלת ראש. נדב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך