הומן יישאר גלאדנס כנראה ישוחרר ממכבי אשדוד/באר טוביה

כמו שזה נראה הפור נפל. מיקל גלאדנס יעזוב את מכבי אשדוד/באר טוביה, לטובת ג'ארד הומן, ששיחק לראשונה מאז הגיע, מול מכבי חיפה והיה מהבולטים במגרש. באשדוד הודיעו כי את ההחלטה הסופית יקבלו בשני.

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה, הודיעו כי בשני, יקבלו החלטה סופית בנוגע למיקל גלאדנס, שחקנה הזר של הקבוצה. אבל כמו שזה נראה עכשיו, גלאדנס יעזוב, בעקבות ההחלטה להשאיר את ג'ארד הומן.

הומן כזכור הגיע לקבוצה כמחליפו של גלאדנס באיזור הצבע, אבל לא שיחק  מרגע שהגיע. תחילה בשל כושר גופני לקוי ואח"כ בשל כאבים בגב. רגע לפני שבאשדוד רצו לוותר עליו, הוא שיחק מול כמבי חיפה במוצאי שבת והיה מהבולטים במשחק, עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, למרות שאינו בשיא הכושר.

זה הספיק לאנשי הקבוצה ולמאמן צביקה שרף להחליט להשאירו. בקבוצה אומנם אמרו כי רק מחר יוחלט לגבי גלאדנס, אבל כמו שזה נראה, שרף הביא את הומן בכדי לחתום ולא יוותר עליו. מנגד בקבוצה לא רוצים להחתים 5 זרים, בגלל המענק שיש לקבוצה שלא משחקת עם 5 זרים.

הסיכוי היחידי שיישאר וכרגע זה נראה נמוך, הוא שלא יירשם בטופס המשחק כזר חמישי כל עוד הומן נרשם. אבל כאמור כרגע זה נראה יותר שיוותרו עליו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך