אשדוד מציגה – המבצר! עוד ניצחון בייתי הפעם 83:90 על חיפה

בייתי הוא מבצרי. אשדוד אולי לא מצליחה בחוץ, אבל בבית אי אפשר לנצח אותה, הפעם ניצחון בייתי נוסף, 83:90, על מכבי חיפה ואשדוד הופכת את הסיבוב השני ואת העונה להצלחה. הקבוצה יכולה לסיים במקום השישי, את הסיבוב השני, מקום חלומי למי שבעונה שעברה נאבקה נגד הירידה. משחק בכורה לג'ארד הומן, שלפיו ככל הנראה בקבוצה יחליטו להשאירו ולשחרר את מיקל גלאדנס.שיא קריירה לוורקמן 18 נקודות.
אשדוד מציגה - המבצר! עוד ניצחון בייתי הפעם 83:90 על חיפה

מכבי אשדוד/באר טוביה מתקשה מאוד במשחקי החוץ לאחרונה, אבל הבית שלה הפך למבצר. היום היא ניצחה שוב בבית הפעם  את מכבי "Hunter" חיפה החמה 83:90. במדי אשדוד רשם ג'ארד הומאן בכורה, יום לפני יום הולדתו ה-33. מיקל גלאדנס לא נרשם למשחק וכמו שזה נראה הומן יישאר גלאדנס יעזוב. אשדוד עשויה לסיים במקום השישי את הסיבוב השני! לקראת שיבוץ משחקי הסיבוב השלישי. מי שבא לעבוד הוא ווילי וורקמן עם שיא קרייריה של 18 נקודות.

אשדוד פתחה עם סוואן, גארט, וורקמן, תומאס ושולדבראנד, חיפה עם ורגאס, קולמן, גרייבס, רוז'ו וצ'וברביץ'. חיפה פתחה טוב יותר בהתקפה וסל של ורגאס, בתוספת לפאול שני של תומאס, נתן לה יתרון 6:10. הומאן עלה להופעת בכורה וקלע נקודות ראשונות בארץ, אבל האיש של צביקה שרף ברבע היה וורקמן עם 12 נקודות ללא החטאה משום טווח, שהעבירו את ההולכה למארחים, 19:24 אחרי 10 דקות.

שולדבראנד משאיר את גראט בדרך לסל. (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

דווקא בלי סוואן ותומאס שנחו על הספסל, יצאה אשדוד לריצה מרשימה. הומאן הראה יכולות טובות בצבע, גארט ושולדבראנד צלפו מבחוץ והפער עלה ל-24:36. דיברתולומיאו בדקות טובות בהגנה החזיר את הירוקים לעניינים ובעזרת גרייבס ובלייזר נגס בהפרש. סל ראשון של באקנר במשחק אחרי שלוש החטאות חתם את המחצית בפיגור 42:37.

ורגאס וצ'וברביץ' צימקו ל-42:41 בלבד בתחילת הרבע השלישי, אבל אשדוד ענתה ב-8 נקודות רצופות עם שלשות של שולדבראנד וסוואן. קולמן ענה בצד השני ובאקנר הוריד ל-3, אלא שגם הפעם הייתה לאשדוד תשובה מהירה עם 7 נקודות ללא מענה שהחזירו את הפער לדו-ספרתי, 47:57. חיפה שוב העבירה הילוך בהגנה והפעם גם הצליחה להשלים את המהפך עם ריצת 0:12 שנחתמה בשלשה של דיברתולומיאו. הומאן החזיר את היתרון בפאול וסל וקבע 59:60 בסוף הרבע.

חיפה פתחה את הרבע עם שלשות של ורגאס, דיברתולומיאו ורוז'ו ועלתה ליתרון 67:68, אבל סוואן צלף פעמיים מבחוץ והוביל ריצת 0:10 שקבעה 68:77 לאשדוד. קולמן ו-ורגאס המשיכו את המטווח המטורף מבחוץ, שולדבראנד מיד ענה בצד השני, 74:80. הירוקים עברו ללחץ על כל המגרש וצימקו ל-81:78 אחרי סל של רוז'ו. תומאס וסוואן שיחררו לחץ עם קליעות עונשין מוצלחות, חיפה פספסה מספר הזדמנויות והפער עלה ל-78:86. דיברתולומיאו קבר שלשה ובאקנר בפאול סל אותתו שהמשחק לא גמור, 83:88. דיברתולומיאו החטיא שלשה קשה, גארט השתלט על הריבאונד ו-וורקמן קבע שיא קריירה מהקו, 83:90.

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: וורקמן (6-9 מהשדה, 5-8 מהקו, 7 ריבאונדים, 3 חטיפות) וסוואן (5-10 לשלוש) 18 כ"א, שולדבראנד 16 (3-5 לשלוש, 3-3 לשתיים, 6 ריבאונדים), הומאן 14 (7 ריבאונדים), גארט 11 (8 אסיסטים, 5 איבודים), תומאס 10 (6-6 מהקו, 2-7 מהשדה), שרון 3. כן שותפו: הול, אורלנד ושרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך