לראשונה מאז הגיע, הומן ישחק במוצ"ש מול מכבי חיפה

לראשונה העונה, יירשם ג'ארד הומן, בטופס המשחק של מכבי אשדוד/באר טוביה שתשחק במוצ"ש (18.25, אולם הקריה) מול מכבי חיפה. הומן, הסנטר שהגיע לקבוצה לפני כחודש וטרם שיחק בגלל פציעה ישחק במקומו של מיקל גלאדנס שיישאר מחוץ לסגל. לאחר המשחק יחליטו לפי היכולת של הומן לגבי מי יישאר בקבוצה. במוצ"ש מול חיפה, חשוב לנצח בכדי לשמור על מיקום גבוה לשיבוצי משחקי הסיבוב השלישי.

לראשונה העונה ג'ארד הומן. הסנטר האמריקאי שהגיע למכבי בן אשדוד שהגיע לפני חודש לחזק אותה, נרשם בטופס המשחק מול מכבי חיפה מחר (18.25) והוא יישחק!!. הומן הגיע לבקשת המאמן צביקה שרף שרצה חיזוק מתחת לצבע, אבל הוא סבל מכאבי גב ולכן לא שיחק ולו דקה אחת עד היום מאז סיכם בקבוצה. עכשיו כאמור יישחק. מי שלא יירשם הוא מיקל גלאדנס, שהומן הגיע להחליפו.

מחר , מוצ"ש, תגיע מכבי חיפה מגיעה לקריית (18.25) ואשדוד רוצה לנצח, בכדי להיות במיקום טוב יותר, לקראת שיבוץ משחקי הסיבוב השלישי, התלויים במיקום הקבוצה בתום הסיבוב השני. במשחק ישפטו, גילי כהן, דן ילון וניר מאירסון. במשחק הקודם ניצחה חיפה 74:78.

לגבי הומן, הרי שבאשדוד ניסו למשוך את ההחלטה כמה שניתן. השחקן אמור להחליף את מיקל גלאדנס וזה משפיע גם על גלאדנס שנראה במשחק האחרון, בהפסד להרצליה 101:93, חסר ביטחון ומאוד הססן ורואים כי זה משפיע עליו. יו"ר הקבוצה יורם אסרף, החליט כי הגיע הזמן לחתוך עניינים והודיע כי מבחינתו עד למשחק מול חיפה, בתום הסיבוב השני. לאחר המשחק יחליטו לגבי מיקל גלאדנס והומן באופן סופי, מי יישאר ומי יעזוב.

במוצאי שבת תגיע מכבי חיפה מהמקום השלישי. קל זה לא יהיה, אבל מכבי אשדוד/באר טוביה, יכולה העונה לנצח כל קבוצה..ולהפסיד לכל קבוצה. אם הקבוצה תנצח, היא תסיים במאזן של 11 ניצחונות ו-11 הפסדים והיא תוכל לשמור על המקום השישי (ייתכן זמנית, כי לראשון שאחריה משחק אחד פחות) והמקסימום אליו תרד יהיה המקום השביעי. לכן הניצחון חשוב. הוא תמיד חשוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך