ז'ואן לאפורטה רכש את אפליקציית המסרים הישראלית SessMe

נשיא ברצלונה לשעבר רכש את אפליקציית SessMe שאמורה בעתיד לתפוס את מקומה של וואטסאפ כשהיחוד שלה הוא שמירה על פרטיות המשתמש, SessMe תאפשר לכל משתמש למחוק תכנים שנשלחו גם אם זה הועבר לחברים אחרים
ז'ואן לאפורטה רכש את אפליקציית המסרים הישראלית SessMe

עוד הישג מרשים לישראל בתחום הסלולר והאפליקציות כשנשיא ברצלונה לשעבר, ז'ואן לאפורטה הנמצא בימים אלה בישראל רכש את אפליקציית המסרים המיידית SessMe "שמעתי על SessMe כבר לפני מספר חודשים, אחת החברות שלי נכנסה למו"מ עם הבעלים, ולמזלנו אני כאן היום בתל אביב כי רכשנו את האפליקציה" סיפר לאפורטה.

שחקנים גדולים מכל העולם אמורים להצטרף למיזם ולהיות שותפים למהפכה העתידית בקרב אפליקציות המסרים. "זה כמו WhatsApp", תיאר לאפורטה את האפליקציה החדשה, "רק הרבה יותר טוב. כי השולח של מסר, תמונה או וידאו יכול למחוק אותו גם בטלפון של המקבל. יש לך שליטה מוחלטת על ההודעות שלך. דבר חשוב מאוד נוסף הוא שזה מאפשר לך להצפין הודעות שזה טוב מאוד לפרטיות. זה מאוד יעיל כדי להגן על הצעירים בימינו מפשעי רשת, וזה מאוד חשוב לדעתי. ישראל היא הטובה ביותר בטכנולוגיה העכשווית, במיוחד באפליקציות וזה יום גדול עבורנו. נקווה שיהיה גם יום גדול כדי להגן על צעירים".

לאפורטה התייחס לעתיד ואמר: "אנחנו עובדים על אסטרטגיה שיווקית בימים אלו. זו רק ההתחלה. סלבריטאים, פוליטיקאים ושחקני כדורגל משתמשים היום ב-WhatssApp ובוודאי יתעניינו באפליקצייה שלנו. להם הפרטיות חשובה במיוחד, ואני בטוח שהם ישתמשו בה. נראה אם הם גם ישקיעו בה, נשמח כמובן אם כמה מהם יעשו זאת".

אפליקציית SessMe הולכת לחולל שינוי בצורה בה אנשים מתקשרים דרך הסמארטפון שלהם ומעבר להתקשרות רגילה כמו בוואטסאפ, SessMe שמה דגש על הפרטיות שלכם גם כשאתם מנהלים שיחות המוניות עם לא מעט אנשים.

האפליקציה מאפשרת שיחות אישיות או קבוצתיות, אך במקביל גם כמה פיצ'רים מיוחדים. למשל, ניתן למחוק חומר שנשלח: למשתמשים יש אפשרות למחוק תוכן שנשלח, אפילו אחרי שהוא הועבר בין מספר חברים וזאת על ידי לחיצה על כפתור פח האשפה. עוד אפשרות נוספת שקיימת היא שיחות מוצפנות: שתגן על הפרטיות של מידע שנשלח על ידי הפיכת טקסט רגיל לטקסט מוצפן. כשרק המשתמש יכול לבטל את נעילת ההצפנה באמצעות הקלדת הקוד האישי שלו. כמו כן ניתן לחסום את האפשרות של צילומי מסך באנדרואיד ובכך להפוך את השגת מידע בלי רשות לדבר בלתי אפשרי.

dsfgw

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך