כדורסל הנשים בשביתה. חצי גמר הפליאוף נדחה והמשחק מול הרצליה בוטל

ליגת הנשים שובתת. היום, חמישי אמורה הייתה היפתח סידרת חצי גמר הפליאוף, בכדורסל נשים, בין מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה שאמורה הייתה להתארח אצל הרצליה. אבל י מנהלת הליגה פתחה בשביתה בשל אי העברת כספים והמשחק נדחה. האיגוד בתגובה: "השביתה עלולה לגרום נזק כבד לכדורסל בכלל ולכדורסל הנשים בפרט". בשישי יש ליו"רית קראיף יום הולדת, כבר לא יהיה ניתן לתת לה מתנת ניצחון.
כדורסל הנשים בשביתה. חצי גמר הפליאוף נדחה והמשחק מול הרצליה בוטל

מנהלת ליגת העל בכדורסל החליטה לשבות בשל טענות מנהלת ליגת העל לנשים על אי קבלת כספים ממשרד הספורט ולכן היום לא נערך משחק חצי גמר הפליאוף בהרצליה בין מכבי בן אשדוד לבנות הרצליה, בהרצליה.

במקום זאת, כאות מחאה הבנות מכל הקבוצות המשתתפות בחצי גמר הפליאוף הגיעו (כולל רמת חן ורמה"ש) להרצליה. בנות הרצליה ואשדו עלו למגרש נשרקה שריקת הפתיחה ..והמשחק מיד הסתיים. במנהלת ניצלו את המומנטום שוב לצאת נגד האפלייה לטענתם נגד כדורסל הנשים ואי תיקצובו ובוודאי פחות מכדורסל הגברים.

הכל היה מוכן היום, בחמישי, למשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפליאוף בכדורסל נשים, בו מורה הייתה לארח  קבוצת בנות הרצליה את האלופה מכבי בן אשדוד, לסדרת הטוב מ-5…אבלכאמור זה לא קרה. מעניין יהיה לראות האם בשני ייערך המשחק או שוב יידחה ואז באמת תהיה בעייה לקבוצות עם הפליאוף, כי מדובר בעוד שכר לשחקניות שיאלצו להישאר יותר זמן.

יתרון הביתיות בסדרה הוא של הרצליה. אבל אשדוד רוצה כבר במשחק הראשון (חמישי, 18.30) לנצח ולהעביר את יתרון הביתיות לאשדוד, למשחק שייערך ביום שני. הקבוצה מוכנה ומרוכזת למשחק.

אבל מנהלת ליגה העל בכדורסל נשים הודיעה כי היא עלולה לפתוח בשביתה והמשחקים לא ייערכו, בשל טענות כי משרד הספורט לא העביר כספים. כרגע יש נתק מוחלט בין הצדדים והמשרד האשים את המנהלת והעומדת בראשה בכך שהאשמה היא בהתנהלות המנהלת עצמה.

איגוד הכדורסל בתגובה: " איגוד קורא למנהלת הליגה לנשים וקבוצות שלא להפסיק את קיום המשחקים שאמורים לערך, מה גם שמדובר בשלב של חצי גמר הפלייאוף. השבתה עלולה לגרום נזק כבד לכדורסל בכלל ולכדורסל הנשים בפרט.
איגוד הכדורסל סבור שרק בדרך של הידברות וקביעת אמות מידה להיום וגם לעתיד ניתן יהיה למצוא פתרון לתקצוב נכון של כדורסל הנשים. האיגוד קורא למנהלת לחזור ולשאר הגורמים כולל הגורמים הממשלתיים לחזור לדיונים לאלתר.

אגב, מחר תחגוג יו"ר הקבוצה טלי קריאף יום הולדת…מתנת ניצחון על הרצליה כבר לא יוכלו לתת לה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך