נכנס שותף בסושיה בזכות כספי הפיצויים מתאונה

"אם היית שואל אותי בדיעבד את הייתי מוכן להיות מעורב בתאונת אופנוע בכדי שיהיה לי כסף לפתוח עסק הייתי משיב לך בשלילה, בעיקר בגלל כאבי התופת, אבל מצד שני אילולא התאונה לא הייתי יכול לפתוח את העסק". כך אמר השבוע מתן סמואל, בן 22 מאשדוד שנכנס כשותף בסושיה במגדלי K בזכות כרבע מיליון ₪ פיצויים להם זכה 'בזכות' תאונת האופנוע.

עו"ד דותן לינדנברג בא כוחו של סמואל תבע בבית משפט השלום בקרית גת את הנהג הפוגע שהורשע בתאונה ואת חברת הביטוח מנורה שביטחה אותו.

מכתב התביעה עולה כי בחודש יולי 2013 בשעות הערב המוקדמות מתן יצא מביתו ברובע י' כשהוא רכב על אופנוע השטח שלו ובהגיעו לצומת הרחובות הנביאים פינת המייסדים, נהג במכונית טויוטה שפנה שמאלה לא נתן לו זכות קדימה והתנגש באופנועו. "בעקבות התאונה רגל שמאל שלי נמחצה בין המכונית לאופנוע ומעוצמת הפגיעה עפתי על השמשה הקדמית של המכונית וניפצתי את השמשה עם הקסדה", נזכר מתן סמואל.

מיד לאחר התאונה הוא פונה באמבולנס לבית חולים ברזילי באשקלון שם אובחן שבר ללא תזוזה ברגל ימין שהושמה בגבס ושבר בקרסול רגל שמאל שבהמשך נאלץ לעבור ניתוח לקיבוע השבר באמצעות שני ברגים.

סמואל: "לקראת סוף תהליך השיקום שהתבצע בקופת חולים כללית במתחם, ראיתי שהולכים לפתוח סושיה. כשהתחלתי ללכת ואפילו לרוץ קצת והרגשתי שאני יכול לחזור למעגל העבודה שאלתי אם צריכים עובדים ויוליאן (יוליק) פרוסמושקין הבעלים, קיבל אותי לעבודה בתור שליח. בהמשך הפכתי להיות אחראי על השליחים, עברתי לחזית, מנהל משמרת ומנהל הסושיה. כשנודע לי שיוליק מחפש שותף הצעתי את עצמי והשאר זה היסטוריה".

עו"ד דותן לינדנברג צירף לכתב התביעה את כתב האישום נגד הנהג הפוגע וחוות דעת של רופא מומחה שקבע לו שיעורי נכות. עוה"ד תבע מהנהג וחברת הביטוח לפצות את מתן סמואל בגין הפסדי שכר, הוצאות רפואיות, עזרת צד ג', כאב וסבל. לבסוף הגיעו להסכם פשרה לפיו יקבל פיצוי של כרבע מיליון ₪. מתן: "דותן וצוות המשרד ליווי אותי מהתחלה ועד הסוף, צעד אחר צעד גם בתקופות הקשות ויום אחד קיבלתי טלפון ממשרד עו"ד לינדנברג ושאלו אותי אם אני מוכן לקבל איקס כסף. כששמעתי את הסכום לא האמנתי, שאלתי 'מה'!? ומיד השבתי בחיוב. בזכות הפיצוי הזה לפני כחודש, יכולתי להיכנס כשותף בסושיה".

מתן סמואל: "תמיד רציתי להיות עצמאי בתחום המסעדנות ובזכות התאונה הצלחתי להקדים את התוכניות. אם התאונה לא הייתה מתרחשת ולא הייתי מקבל הפיצוי, הייתי היום ממשיך לחסוך כסף כדי להגשים את החלום להקים עסק בתחום המסעדנות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך