השחקנית קטיה לויצקי נתפסה נוהגת בשיכרות

שחקנית הנבחרת ומכבי אשדוד, קטיה לויצקי נעצרה לבדיקת "ינשוף" לפני שלושה שבועות, בה התגלה כי בדמה ריכוז אלכוהול גבוה מהמותר. רשיונה נפסל במקום, הרכב השייך למועדון הושבת ל-30 יום. לויצקי הגיבה לאמצעי התקשורת: "למדתי את הלקח, זה לא יקרה שוב".
זכתה למנוחה. לויצקי
זכתה למנוחה. לויצקי

קטיה לויצקי,  שחקנית נבחרת ישראל ומכבי בן אשדוד, נתפסה כשהיא נוהגת בשכרות. לויצקי נעצרה לבדיקת "ינשוף" ביום שישי לפני כשלושה שבועות, מעט לפני השעה 2 בלילה, בצומת הרחובות חשמונאים קרליבך, כך חשף היום אתר וינט.

בבדיקה התגלה שבאוויר שלויצקי נשפה למכשיר היה ריכוז אלכוהול של 395 מיקרוגרם לליטר, כשהרמה המקסימלית המותרת בחוק היא 240. בעקבות כך רישיונה נפסל במקום, והרכב שבו נהגה, השייך למועדון, הושבת ל-30 יום. בשבוע שעבר הוגש נגדה כתב אישום לבית משפט השלום בת"א.

בתוך כך, המועדון הגיש לבית המשפט בקשה לבטל את הצו האוסר על השימוש ברכב. המועדון כתב בבקשתו כי "הרכב משמש את כל שחקניות הקבוצה לשם נסיעותיהן במסגרת הקבוצה, לצרכי עבודה והן לנסיעות פרטיות, לשימוש יומיומי. השבתת הרכב, בנסיבות העניין, מהווה ענישה שאינה במקומה שכן לטענת הנהגת היא לא עברה כל עבירה של נהיגה בשכרות, המבקשת עצמה לא הייתה נוכחת ברכב בעת קרות האירוע המדובר וכן הזיקה בינה ובין הנהגת רחוקה ולפיכך יכולת הפיקוח שלה מוגבלת".

לויצקי מסרה בתגובה לוינט: "תפסו אותי אחרי שהחניתי את הרכב שלי ועברתי למושב האחורי ברכב של חברות, אבל לא בזמן שנהגתי. אני מודה שעשיתי משהו שלא הייתי צריכה לעשות ואני מצטערת על זה. אין ספק שלמדתי את הלקח שלי וזה לא יקרה שוב".

ממכבי אשדוד נמסר: "מאוד הופתענו לשמוע שהמקרה הזה קרה לקטיה. היא ספורטאית למופת, שחקנית נבחרת ישראל, שחקנית מובילה במועדון ובכדורסל הנשים. אני מאוד מקווה שזה מקרה חד פעמי, כי זה באמת לא מתאים לה ולאופי שלה, ושהיא תצא מכל הדבר הזה בשלום. בעונה הזאת אין לנו הרבה מה לעשות עם זה, מכיוון שהיא מסתיימת בעוד חודש, אבל ניקח את זה בחשבון ונתייחס לזה בהתאם בחוזים הבאים של כל השחקניות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך