איציק זוהר ל- ml

איציק זוהר עולה על המסלול: ישמש כפרזנטור מותג אופנת הגברים ML MEN ויקבל עבור שנת 2016 – 100 אלף שח

איציק זוהר, כדורגלן העבר, פרשן ספורט ומנחה טלוויזיה בהווה נבחר כפרזנטור רשת אופנת הגברים ml men. זוהר יקבל עבור שנת 2016 כ – 100,000 ש"ח ₪ ויוביל את הקמפיין לצידה של הדוגמנית למידות גדולות מרינה גורביץ.

הקמפיין בכיכובו של איציק זוהר, מיועד לגברים בגילאי 30 פלוס המחפשים אופנה עדכנית, איכותית, נוחה ואטרקטיבית לגברים ממידה 42 . הקמפיין יעלה בחודש מרץ, לקראת חג הפסח, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2016 של המותג ויכלול בין היתר פרסום על גבי שלטי חוצות, עיתונות, קטלוג, פעילות ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.

לדברי שאול מור – מנכ"ל רשת ml men:"הבחירה המרעננת באיציק זוהר כפרזנטור החדש של מותג הגברים, נעשתה לאחר תהליך ארוך ומורכב של חיפוש אחר דמות שתתאים לערכי המותג: ישראלי, גברי, לייף סטייל, אופנתי ועדכני".

עוד הוסיף שאול מור: "זוהר הוא דמות דומיננטית בזירה הגברית הישראלית, הוא מביא איתו אישיות עם ערכים היוצרים הזדהות חזקה בקרב קהל היעד של ml men: ספורטיביות, כריזמטיות, גבריות ופופולאריות".

איציק זוהר נחשב לאחד מגדולי שחקני הכדור רגל של כל הזמנים ונכלל בהיכל התהילה של הכדורגל הישראלי. בשנת 2009 פרש מהכדור רגל והחל להופיע יותר ויותר בטלוויזיה, הן כפרשן באולפן "ליגת האלופות" של ערוץ הספורט, והן כמשתתף בתוכנית הטלוויזיה "The Show". הופעות טלוויזיוניות בולטות נוספות שלו היו השתתפות בעונה הרביעית של התוכנית פעם בחיים (2009), שופט בתוכנית "הכוח", ששודרה בערוץ 10 (2007), כאחד המתחרים בעונה השישית של "רוקדים עם כוכבים" וכן השתתף בתוכנית "שעת הדרקון" בהנחיית דורין אטיאס ששודרה בערוץ 10. זוהר השתתף בתפקידים קטנים בסדרות הטלוויזיה "האלופה" ו"כתב פלילי". בשנת 2015 השתתף בעונת ה-VIP השנייה של האח הגדול, והגיע למקום הרביעי בגמר.

רשת ml men המונה 35 סניפים ברחבי הארץ, העסיקה בעבר כפרזנטורים את זוהר ליבה, אלי אילדיס, גיא גודס ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך