דקר את חברו בגלל שפגע בכבודו

חקירה במשטרת ישראל בעקבות אירוע דקירות בעיר אשדוד, ומעצרו של החשוד במעשה יומיים לאחר מכן בעת שהגיע ללשכת העבודה, הבשילה לידי כתב אישום. ויכוח שהתעורר בין השניים נסוב על השאלה המהותית – למי יש יותר כבוד. כתוצאה מהתקיפה נחבל תושב העיר באורח קשה כתוצאה מחבלות רבות בפלג גופו העליון.

דיווח למוקד המשטרה בליל שבת לפני כשבועיים אודות אירוע דקירה ברובע ב' באשדוד הזניק למקום כוחות רבים של המשטרה שהחלו בסריקות יחד עם כוחות הרפואה בניסיון לאתר את המודיע. לאחר זמן קצר, תוך שהשוטרים משוחחים עם המתלונן הפצוע וזה מכווין אותם לעברו, אותר ברחוב קיבוץ גלויות תושב אשדוד יליד 72' כשהוא חבול רבות בפלג גופו העליון. כתוצאה ממצבו הרפואי שנגרם באירוע, הוא פונה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. מיד עם קרות האירוע נפתחה חקירה במשטרה לאיתור החשוד במעשה. מתחקור מספר עדי ראיה עלה כי הקורבן ישב במסעדה יחד עם חבריו וביניהם החשוד במעשה. במהלך הבילוי נתגלע ויכוח בין הקורבן לחשוד על רקע מוצאם של השניים, אתיופיה, ועיר הולדתם.

חוקרי המשטרה הצליחו במהלך סוף השבוע לאתר שניים מחבריו שישבו עמו במסעדה בה התרחש הוויכוח. חקירתם ומידע שנאסף אודות החשוד במעשה הביא את השוטרים בבוקרו של יום א' אל לשכת העבודה באשדוד בהמתנה לחשוד שנוהג להתייצב במקום לצורך חתימה. מיד לאחר מעצרו הודה החשוד, תושב אשדוד יליד 68', בפני השוטרים כי אכן הוא זה שפצע את המתלונן באמצעות כלי חד ואף הוביל את השוטרים אל הזירה. בהמשך, נתפסו בגדיו של החשוד אותם לבש באת האירוע כשהם מוכתמים בדם, ככל הנראה של הקורבן. בחקירתו במחלק התשאול במשטרה סיפר החשוד כי הרגיש שכבודו נפגע במהלך הוויכוח עם הקורבן ועל כן הכין את כלי התקיפה, חתיכת ברזל אותה מצא, והמתין לו עד שיצא מהמסעדה והלך לכיוון ביתו. בחשוד עקב אחר הקורבן ובשלב מסוים ניגש לעברו ותקף אותו וגרם לפציעתו הקשה. בתום חקירתו והארכת ימי מעצרו, יוגש היום, שני, כתב אישום באמצעות פרקליטות דרום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך