ניצחון על ר"ג מחר יצמק הפער מהמקום השני לנקודה

שבוע חשוב להפועל אשדוד, בשלישי (20.00) היא תארח את הפועל ר"ג למשחק השלמה שאם תנצח בו תצמק את הפער מהשנייה ראשל"צ, אותה היא תארח ביום שישי (16.00, שידור ישר בערוץ הספורט) באשדוד. שבוע שבסופו אשדוד יכולה להיות השנייה בטבלה.
הפועל אשדוד רוצה להתאושש מול פ"ת האחרונה בליגה

איזה שבוע זה יכול להיות עבור הפועל אלובין אשדוד , שני משחקים ביתיים בתוך 3 ימים. משחק השלמה מחר מול הפועל ר"ג (20.00, מקיף ט', כניסה חופשית לקהל מאשדוד) ובשישי (16.–, שידור ישר הערוץ הספורט) משחק מול השנייה מכבי ראשל"צ, שני ניצחונות ואשדוד שנייה.
בשלישי, אשדוד תארח את הפועל רמת גן למשחק השלמה מהמחזור ה14 ואם האדומים ינצחו הם יצמצמו את פער הנקודות מהמקום השני, שם נמצאת מכבי ראשל"צ, לנקודה אחת בלבד ויגדילו את הפער מהמקום הרביעי ל3 נקודות.
על הנייר אשדוד קבוצה טובה יותר מרמת גן שכרגע ממוקמת בתחתית הליגה והיא אמורה לנצח ולאסוף את שתי הנקודות המיוחלות, אך שום משחק לא קל בליגה המשוגעת הזו וביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח את יריבתה וההפיך. כאמור הפועל אשדוד תהיה חייבת לקחת את הנקודות בכדי להגיע למשחק ביום שישי חדורת מטרה, להשיג את המקום השני בליגה!!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך