מאות עולים מצרפת ישולבו בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד

יוזמה משותפת של יו"ר אסותא, פרופ' שוקי שמר ויו"ר וועדת הבריאות של הכנסת, חה"כ אלי אלאלוף, תבחן קליטת מאות רופאים, אחיות, אנשי צוות רפואי ופרא-רפואי לבית החולים הציבורי אסותא אשדוד.

בית החולים הציבורי אסותא אשדוד צפוי להיפתח רק בעוד כשנה, אולם כבר בימים אלה נבחנת יוזמה לשלב בבית החולים מאות עולים מצרפת בתפקידים רפואיים ופרה-רפואיים. היוזמה המשותפת תעשה בשיתוף משרד העלייה והקליטה, משרד הבריאות ועיריית אשדוד. העולים החדשים מצרפת, צפויים להיקלט בעיר אשדוד, המתגאה גם כיום בקהילה יהודית גדולה יוצאת צרפת.

לדבריו של חה"כ אלאלוף, "קליטה של אנשי צוות רפואי מתוך אוכלוסיית העולים מצרפת תתרום קודם כל לקידום עלייה, תעזור בשילוב העולים ומשפחותיהם באשדוד ותסייע בבעיית המחסור החמור שקיים בצוות רפואי בישראל. הובלת התהליך בידי אסותא תאפשר את קליטתם הטובה של העולים בבית החולים ואת התאמת הרמה המקצועית הגבוהה שהם מביאים איתם לרפואה בישראל. הדבר יחזק משמעותית את שירותי הרפואה באשדוד בפרט ובפריפריה כולה בכלל".

פרופ' שמר הוסיף כי, "יש לברך את חה"כ אלאלוף על שגייס את כל משרדי הממשלה והגופים הרלוונטיים, שהם תנאי הכרחי להצלחת היוזמה. בימים אלה אנחנו מובילים פרויקט של בניית בית חולים ציבורי באשדוד, לאחר ש- 40 שנה לא נבנה מן היסוד בית חולים בישראל. מדובר בפרויקט בעל חשיבות לאומית, אך גם באתגר גדול. היוזמה לגייס כוח אדם רפואי מצרפת ולשלב את עבודתם במקביל לצוותים הישראלים, תאפשר לנו לצאת לדרך עם צוות איכותי ומקצועי, ובמקביל תסייע לקליטתם בארץ של מאות עובדים חדשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך