טיפים לריענון חדר האמבטיה

לקראת האביב ופריחת עונת השיפוצים רשת באטיו מנדבת טיפים לריענון חדר האמבטיה: שילוב חומרים חדשניים ועיצוב במראה נקי תוך התייחסות מרבית לנוחות יום יומית

חדרי האמבטיה, נחשבים לחלל הרביעי בחשיבותו בבית (לאחר הסלון, המטבח וחדר השינה). בבית ממוצע קיימים לפחות שני חדרי אמבטיה: האחד לשימוש הילדים והשני ביחידת ההורים, לעיתים גם חדר שלישי עבור האורחים.
עונת האביב, נחשבת לזמן האידאלי בשנה לשיפוץ בתים ודירות בישראל ולא בכדי מכונה בשם "עונת השיפוצים". בעת השיפוץ מומלץ לתת התייחסות עכשווית ומרעננת גם לחדר האמבטיה ולהתאים את האווירה בחלל לנעימה יותר לשהייה.
יורם ברנשטיין מנכ"ל רשת באטיו, מעניק טיפים ועצות לתכנון חלל הרחצה בבית, תוך שימוש בטכניקות עבודה חדשות, טכנולוגית מתקדמות ושילוב חומרים מיוחדים.

25gs

לדבריו: "עונת האביב היא הזמן הטוב ביותר לרענן את חדר האמבט, להסיר את העובש והפטרת שהצטברו בתקופת החורף ולוודא שהחדר מוגן מפני חזרתם בעונה החמה .בימי הקיץ החמים אנו מעוניינים לקבל בחלל הרחצה מראה נקי, המחבר בין ניקיון ורעננות ויוצר תחושת עיצוב מושקע בסגנון מינימליסטי".

השתמשו בפריטי אקססוריז דקורטיביים: הם אולי קטנים, אבל השינוי שהם יוצרים הוא עצום! אל תחששו למקם מדפים מעוצבים וכלים יפיפיים לאחסון לצד כיור האמבטיה. הניחו עליהם: סלסילה נאה עם סבונים קשים, סבוניה נהדרת ומעמד למברשות השיניים, קופסה חיננית עם מגבות ידיים רכות ונעימות המגולגלות בתוכה, וכמובן בקבוקי בושם לפיזור ריח נעים בחדר.

חוצץ לאמבט: שימוש בווילון צבעוני, או התקנת מקלחון מתאים עליו ניתן לשלב דוגמאות ימנע התזת מים בזמן שאתם מתקלחים ויוסיף צבע לחלל. גם שטיחון מוסיף המון – בעיקר צבע מרענן, שעושה רק טוב על הלב. בנוסף, אפשר ואפילו מומלץ ביותר להניח דבקיות מונעות החלקה או שטיחון צבעוני מונע החלקה בתוך האמבטיה, למען בטיחותכם.

56dg

סלים דקורטיביים: פנקו את חדר הרחצה בסלים דקורטיביים, מדפים לאחסון מגבות – לכולם יש תפקיד חשוב בארגון וצורה אסתטית בחדר הרחצה.
אריחים צבעוניים, מדפי זכוכית: מדפי זכוכית או אלומיניום איכותיים. הם יעילים לארגון וגם דקורטיביים.
תאורה: הקפידו על תאורה מחמיאה, טבעית וחזקה: נורות ליבון סטנדרטיות, לא פלורסנטיות. גוף עם שתי נורות על התקרה ייתן 120 וואט ובעזרת מנורה נוספת של 60-120 וואט מעל המראה, תקבלו את כל האור שלו אתם זקוקים.
האור הקריטי הוא כמובן מול הראי, שם נעשות רוב משימות הטיפוח (מאיפור ועד גילוח). הארת מדפים ומראות באמצעות תאורת לד או שילוב פסי הארה בצבעים שונים מאחורי המראה, יעניקו מראה מעוצב בתקציב נמוך.

רשת batio, מייצרת את ארונות האמבטיה בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח ובהתאמה מושלמת לחלומותיו. בפגישה אישית עם מעצבת פנים המתמחה בתכנון ריהוט לחללים רטובים ניתן לתכנן את חלום חלל האמבטיה עליו פנטזתם. האפשרויות בתכנון אישי הן אין סופיות וכוללות בחירת חומרים, צבעים, גדלים וסגנונות ללא מגבלה.

סניפי הרשת: בני ברק – רח' הלח"י 27 .
ראשל"צ – רחוב האצ"ל 1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך