קבוצת מילגם הוקמה ב-1983, כחברה המתמחה במתן שירותים מקיפים ומתקדמים עבור למעלה מ-80 לקוחות, ביניהם עיריות, גופים מוניציפאליים, תאגידי מים, גופים ממשלתיים, חברות ציבוריות וחברות פרטיות (כמו פנגו+). מילגם מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים כגון: תפעול וניהול מערכות גביה, אחזקה שוטפת של רשתות מים וביוב, תכנון וניהול שטחי חניה ציבורית, ביצוע פרויקטים ייחודיים ומוניציפאליים ועוד.
המתחם החדש באשדוד עוצב ע"י אנשי מקצוע מומחים, על-פי הסטנדרטים המתקדמים בעולם, במטרה להוביל את המוקד המתקדם בארץ הן מבחינת שירות והן מבחינת טכנולוגיה. בפיתוח המוקד הושקעו חודשים רבים של עבודה, תחת ידם של מיטב העוסקים בתחום. אפיון המוקד, הטכנולוגיה שהוטמע וצורת העבודה נעשו כולם תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מתן מענה מיטבי ללקוחות החברה, כחלק מתפיסת העולם הכללית במילגם המובילה בתחומה בישראל מזה למעלה מ-30 שנה.
"אנו מממשים את היכולות של מילגם וממקסמים את המגע עם הלקוח, תוך ניהול חכם, כוח אדם איכותי ושירות ללא פשרות", אומר אילן ערוסי, מנכ"ל מילגם ומוסיף "אני סמוך ובטוח כי פתיחת המוקד באשדוד הינה בשורה מרגשת ומשמעותית שמאפשרת מקומות עבודה רבים מחד ושירות מצוין מאידך".
מוקד השירות של מילגם מכיל כ-200 עמדות של נציגי שירות ומכירה, ראשי צוותים ומנהלי מוקד. בימים אלה מתבצע תהליך הגיוס, בשיתוף שירות התעסוקה ובסיוע של האגף לפיתוח. מועמדים מוזמנים לשלוח קו"ח ל: mokedcv@milgam.co.il או ליצור קשר טלפוני: 073-2531060