קינדה עלה לשחק חולה מול יבנה ועוד כבש שער

לא רבים יודעים, אבל ביום חמישי גדי קינדה, שחקנה של מ.ס אשדוד, סבל מחום ושיעול וככל הנראה משפעת. אבל הוא החליט לקחת תרופות ולעלות לשחק מול יבנה. לא רק ששיחק הוא גם כבש. בקבוצה שיבחו את השחקן שנמצא בתקופה טובה. ניב זריהן יחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה, אבל לא ישחק מול נצרת עילית בשישי. אור אינברום הסובל ממכה בקרסול נעדר ויחזור אימונים רק ברביעי.

ביום חמישי בלילה ואפילו בשישי בבוקר, לא ידעו עדיין אם גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד יישחק מול יבנה. קינדה שנמצא בכושר מצוין, סבל בחמישי מחום גבוה, שיעול עם חשש לשפעת, הודיע לראשי הקבוצה שהוא בספק למשחק בשישי.

אבל קינדה החליט לא לוותר, לקח תרופות במשך חמישי ושישי ועלה לשחק מול יבנה. לא רבים ידעו שהשחקן שמשחק ורץ, למעשה נמצא בחמישים אחוזים מוכנות פיזית, בשל המחלה. הבונוס היה בדקה ה-90 כשקינדה אף…כבש את השער השלישי בניצחון 0:3 על יבנה. שחקן נשמה.

ניב זריהן יחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה לאחר יותר מחודש. זריהן יחזור בשלבים לכושר משחק ואם יחזור לסגל, זה לא יהיה מול נצרת עילית בשישי (15.00), במשחק החוץ, אלא במחזור הבא.

מי שלא ברור מה מצבו, הוא אור אינברום, אשר סובל ממכה בקרסול, במשחק מול יבנה. הוא לא התאמן עם הקבוצה ויחזור ברביעי לאימונים, אז יידעו מה מצבו לקראת המשחק בשישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך