בשורה בנוגע לאיכלוס היציע החדש באולם מכבי אשדוד באולם הקריה

בשורה לאוהדי הכדורסל באשדוד. באולם הקריה המשרת את קבוצות הכדורסל בעיר, גברים ונשים הוקם יציע חדש, אך עדיין איו אישור לאכלוסו ובכך להגדיל את כמות הצופים. בעקבות פניית אשדוד אונליין, הודיעו בעיריית אשדוד כי: "בעוד שבועיים אמור להינתן מועד והתחייבות לגמר הטיפול". אם זה יקרה, בשנה הבאה יהיה ניתן לארח גם משחקים מאירופה באשדוד, במשחקי הנשים והגברים.

אחת השאלות ששואלים רבים בקבוצות הכדורסל של מכבי אשדוד באר טוביה ומכבי בן אשדוד ואוהדי הכדורסל באשדוד בכלל, היא מתי יאוכלס היציע החדש באולם הקריה. על פי עיריית אשדוד, ייתכן מאוד שזה יקרה בקרוב. בכל קרה בעוד שבועיים על פי לשון ההודעה, יינתן תאריך סופי לאישור היציע.

היציע שבו יש 900 מקומות נוספים לכ-1200 קיימים. אין אישור ליציע החדש והמרווח שמתחתיו נבנו גם משרדים וחדרי תקשורת מתקדמים, בגלל בעיה בגובה המדרגות. בעיה שניתן לפתור. בעיריית אשדוד נענו לפניית אשדוד אונליין ושלחו תגובה: "כידוע הנושא בטיפול ובעוד כשבועיים אמור להינתן מועד והתחייבות לגמר הטיפול".

במילים אחרות בעוד שבועיים אמור להינתן תאריך לאישור. אם זה יקרה עוד העונה, מה טוב. אם לא, לפחות לעונה הבאה יכיל האולם 2100 מקומות ויעמוד בתקן של משחקים באירופה. אולי לא ביורוליג, אבל בנות מכבי אשדוד יוכלו לארח במסגרת היורוקאפ אם ישתתפו ו וגם הגברים עשויים להשתמש בו, אם יגיעו לפיינל פור. אבל בלי קשר, חשוב שבעיר כמו אשדוד יהיה אולם בסטנדרט אירופאי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך