תעלומה במשטרה: מי שרף אמש ברח' יהודה הלוי שני רכבים של אדם אחד ?

אמש ברחוב יהודה הלוי שברובע ה' נשרפו "במקרה" שני כלי רכב, בינתיים המשטרה עדיין לא פתרה את התעלומה, והשכנים חוששים

אתמול מעט לפני השעה אחת עשרה ושלושים בזמן שרובנו התכוננו לעלות על מיטתנו תושבי רחוב יהודה הלוי שברובע ו' שמעו פיצוץ אחד ולאחר מספר שניות פיצוץ נוסף, מבדיקה קצרה עולה כי שני רכבים שחנו מתחת לאחד הבניינים ברחוב החלו לעלות באש, חשוב לציין כי שני הרכבים לא חנו אחד ליד השני, וכי הם שייכים לאדם אחד, למרבה המזל באותם רגעים בהם נשרפו המכוניות לא שהו בקרבתם אנשים, ובכך נמנעה פגיעה בחיי אדם.

שכנה שמתגוררת בבניין סיפרה הבוקר לאתר 'אשדוד אונליין' כי הפיצוץ הבהיל את כל השכנים, "חשבנו שמדובר ברקטה או משהו בסגנון" אמרה, "עד לרגעים אלה אנחנו לא יודעים איך זה קרה ולמה, אבל מה שבטוח אנחנו חוששים, כי זה לא מקרה שלאדם אחד נשרפים שתי מכוניות ברגע אחד, ועוד רחוקים זה מזה".

מבירור קצר בזירת השריפה (ועל פי שכנים בלבד) עולה כי ישנה תעלומה גם בקרב המשטרה על זהות מבצע שריפת המכוניות (אם יש כזה אדם) או האם זהו כשל טכני שקרה "במקרה" בשני המכוניות במקביל, במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות המקרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך