חקירת הפיגוע באשקלון: המחבל פעל בהשראת דאע"ש, התגורר בעבר באשדוד

הותר לפרסום כי האזרח הסודני שביצע פיגוע דקירה בתחילת החודש באשקלון, ביצע את הפיגוע בהשראת ארגון המדינה האסלאמית - דאע"ש. עוד עולה כי המחבל שחוסל, התגורר בעבר באשדוד

השב"כ התיר לפרסום כי פיגוע הדקירה שהתרחש באשקלון לפני שבועיים, בו נפצע חייל באורח קל, בוצע על ידי אזרח סודני וזאת בהשראת ארגון דאע"ש. עוד התברר כי המחבל כמאל עא-עזיז חסן מחמד, בן -32, שהסתנן לארץ לפני מספר שנים. ב – 2009 נעצר בחשד למעורבות בעבירות אלימות, ברח ממתקן חולות ב – 2014 ומאז התגורר באשדוד ובאשקלון.

מהשב"כ נמסר כי: "מכלל הממצאים שעלו במסגרת חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת המחוז הדרומי, מסתמן כי מדובר בפיגוע שבוצע בהשראת דאע"ש. בין היתר עלה כי המפגע היה מוסלמי אדוק וכי על מכשיר הטלפון הסלולרי שלו החזיק תמונות של פעילי 'המדינה האסלאמית' במקומות שונים בעולם".

כזכור בסביבות השעה 08:20 נדקר חייל בצומת נאות אשקלון, החשוד נמלט אך חייל שהבחין במקרה נטל את נשקו של הנדקר והחל במרדף אחר החשוד עד שהצליח להשיגו וניטרל אותו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך