ערב התרמה לויצו אשדוד לרגל יום האישה הבינלאומי

יוזמה ברוכה עם תוכנית עשירה ומפנקת לציון יום האישה הבינלאומי של מעגל "אשדודיות מדברות עגול" של תנועת "אשדודים" מזמינים את המין השני למופע התרמה ליום האישה הבינלאומי אשר כל הכנסותיו תרומה לסניף ויצו אשדוד.

הקהל הרחב מוזמן להגיע לערב מיוחד, שכולו שזור בשיתופי פעולה מיוחדים עם אנשים מיוחדים במינם. כולן וכולם מוזמנים! בשיא הערב תתקיים תצוגת אופנה של מעצבת האופנה האשדודית צילה מיכאלי, הידועה כמעצבת מובילה בארץ למידות גדולות. הבנות שידגמנו הן לקוחות ובנות מהעיר, נשים אמיתיות ולא דוגמניות. מישל סבח (לקוי ראיה) יעלה מופע סטנדאפ, ובנוסף יתקיים מופע מוזיקלי של ההרכב "בזיליקו". בפאב יוקמו דוכני אומניות, תכשיטים ומוצרי טיפוח למכירה. האירוע אמנם מציין את יום האישה הבינלאומי אולם מיועד לגברים ונשים כאחד, כך שגם הגברים יוכלו ליהנות עם נשותיהם. הכסף שייאסף באירוע מכרטיסי הכניסה, ייתרם לויצו אשדוד למען נשים בעיר.

יום שני, 7.3, בשעה 20:00, פאב ה"זה", חוף הקשתות. כניסה: 30 ₪.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך