הבעל לא הפסיק להתלונן שאשיתו השמינה והיא נקמה בו על העניין

"את שמנה" זה מה שהיה אומר לגבר לאישתו בכל הזדמנות, האישה התחילה לרזות ונקמה בו בגדול על האמירות האלה

בני זוג בסוף שנות הארבעים לחייהם, החלו לאבד את הקסם והמשיכה ביחסיהם. בעקבות תלונות הגבר על כך שאשתו החלה להזניח את עצמה ולהשמין, "את שמנה" היה אומר לה בכל הזדמנות, והיא נרשמה לחוג ריצה. "לאחר תקופה שבה התמידה באימוניה, פרחה האישה מבחינה גופנית ונפשית", מספר עורך הדין שייצג את הגבר בהליך המשפטי. האישה סיפרה לגבר כי היא התמכרה לריצות, ועברה בהדרגה מאימונים ברמת כושר בינונית, לאימונים קשים לקראת ריצות מרתון וטריאתלון. אך מסתבר, כי בחוג לריצה, הכירה האישה גבר כבן גילה, שעד מהרה הפך מקולגה לספורט המשותף למאהב, שעימו ניהלה רומן סוער במשך תקופה ארוכה, מאחורי גבו של בעלה.

בתחילה הגבר כלל לא העלה על דעתו לחשוד באשתו, ואפילו שמח על כך שאשתו מצאה לעצמה הובי שגם משפיע לטובה על גזרתה ומצב רוחה. בהיותו המפרנס העיקרי בבית, בעסק עצמאי שכלל עובדים רבים שבנה בעשר אצבעותיו, הגבר היה עסוק מדי על מנת לפקוד את התחרויות בהן נטלה חלק, אך הוא הקפיד להתעניין באימוניה, זכר מתי מתקיימות תחרויות חשובות, ואיחל לה בהצלחה לקראת כל אחת מהן.

אלא שכעבור כשנה מאז שנרשמה לחוג הריצה, החלה התנהגותה של האישה להדליק אצל הבעל נורות אזהרה מהבהבות. כך למשל, האישה החלה מוחקת מסרונים שקיבלה ושלחה מהטלפון הנייד שלה, כאילו יש לה מה להסתיר. בנוסף, היא החלה לחזור הביתה בשעות לא שגרתיות באישון לילה, בטענה שתחרות טריאתלון קרבה, מכריחה אותה להוסיף אימוני ריצה וכושר.

מעבר לכך, המשיכה האישה להימנע מקיום יחסים אינטימיים עם בעלה, למרות שהשילה ממשקלה, למרות יוזמותיו ורמזיו. בכל פעם שניסה להתקרב עליה לשם מגע אינטימי, היא התחמקה בתירוצים שונים, וטענה כי עליה לישון היטב לפני תחרות הטריאתלון החשובה. החשדות שהחלו לצוץ בראשו של הבעל לא נתנו לו מנוח, והוא החליט לגלות את האמת, תהיה מה שתהיה.

החוקר הפרטי תפס את האישה ואת המאהב "על חם"
"לצערו של הגבר, האמת התגלתה במלוא כיעורה", אומר העורך דין המייצג את הגבר. משהחליט הבעל להתחקות אחר מעשיה של אשתו, הוא פנה לפרקליטו, שהמליץ לו לשכור את שירותיו של חוקר פרטי. לחוקר לא נדרש זמן רב לספק לגבר הוכחות מצערות לחשדותיו. בכל פעם שהאישה סיפרה לבעלה כי היא נאלצת להתאמן לקראת תחרות הטריאתלון, היא סיימה את אימוניה מוקדם מהמתוכנן, והמשיכה אל ביתו של המאהב באזור המרכז. לעיתים האישה הגדילה לעשות וכלל לא יצאה לרוץ, אלא נכנסה לרכבה ונסעה ישירות אל בית המאהב, כשהיא לבושה בבגדי הריצה. החוקר הפרטי סיפק לגבר סרטים ותמונות, שלא השאירו מקום לדמיון, וביניהם יחסי מין מלאים שקיים הזוג האוהב בטבע.

פסיקת בית הדין הרבני הגדול: בן הזוג הבוגד הוא האחראי לפירוק הבית
בתביעת הגירושין שהגיש הבעל נגד אשתו אל בית הדין הרבני, הציג הבעל ראיות חותכות לבגידה. בתביעה ביקש הבעל מבית הדין הרבני לשלול, בשל הבגידה המתמשכת, את זכויות האישה לכתובה ולמזונות, וזאת לאור פסיקת בית הדין הרבני הגדול, לפיה בן הזוג הנואף, ומי שאשם בהרס החיים המשותפים, הוא זה שיחשב לאחראי בצורך לפרק את הבית לשניים. בנוסף, הבעל מבקש למכור את דירתם המשותפת של בני הזוג, ולחלק את תמורתה ביניהם באופן שווה. כמו כן מבקש הבעל מבית הדין הרבני להכריז על האישה כאסורה על בעלה ועל בועלה. כלומר, שלא תוכל להתחתן לאחר גירושיהם עם המאהב שלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך