כל הבית עלה באש, מלבד התמונה של הרב יאשיהו פינטו

רק תמונת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שרדה את שריפת דירתם של משפחת בן שושן, בעל הדירה שנשרפה יונתן בן שושן: "הכתובת כתובה על הקיר בזכות מי ניצלו אשתי וילדיי, בזכות התמונה של כבוד האדמו"ר פינטו שליט"א"

דירתו של יונתן בן שושן (34) עלתה השבוע באש, הבית נהרס, אך דבר אחד נשאר מהשריפה – רק תמונתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שרדה את להבות האש. השריפה פרצה בחדר הילדים והתפשטה לכל הבית, בשעות הצהריים כאשר האישה והילדים שהו בבית, השריפה פרצה מקצר חשמלי. המקרה יכל להסתיים באסון כבד במקרה שהילדים הקטנים והאישה היו נחים שנת צהריים. בעל הדירה אב המשפחה יונתן בן שושן מספר: "זה נס גדול לי לאשתי ולילדיי, כתובת הנס כתובה על קיר הבית והיא תמונתו של כבוד האדמו"ר פינטו, שאני מעריץ שלו. זכיתי לקבל את התמונה לפני שלוש שנים, ומאז התמונה הזו מלווה את המגורים שלנו, תלויה במרכז הבית בסלון". כוחות כיבוי אש שהוזעקו לדירה החלו לכבות את האש, ולאחר מאמץ רב כיבו את השריפה.

בן שושן מבקש לציין: "אני לא אדם חרדי ובכל זאת מצאתי מקום רחב בחיי לכבוד האדמו"ר פינטו השיעורים שלו ממלאים את חיי באושר אמיתי, יש לי אהבה גדולה לכבוד האדמו"ר פינטו, צדיק יסוד עולם, מנהיג שכל כולו למען החלשים ואוזן קשבת לכל יהודי. הזכות הגדולה בדור הזה להתקרב לאדמו"ר פינטו בימים אלו אני ומשפחתי מתפללים לרפואתו השלמה ושיחזור להנהיג את כלל ישראל לדרך המיוחדת שלו דרך 'שובה ישראל' הקדושה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך