המטרה לעבור את הרצליה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, תצא בשישי (16.00), למשחק חוץ מול בני הרצליה במקום השמיני. אשדוד חייבת לנצח בכדי להתקדם עוד צעד לפליאוף העליון. אשדוד תנסה להשיג ניצחון רביעי ברציפות, לקראת שני משחיקה בשבוע הבא, מול ר"ג (שלישי, משחק דחוי) ומול מכבי ראשל"צ.(שישי).

כשנותרו 4 מחזורים לסיום הליגה הרגילה, רוצה הפועל אשדוד לעשות צעד נוסף לקראת הפליאוף העליון ולנצח בשישי (16.00), את בני הרצליה מהמקום השמיני.

אשדוד ניצחה עד כה 3 משחקים ברציפות. היא מחפשת את הניצחון הרביעי שיקרב אותה אל המטרה. הרצליה מצד שני, משוחררת מכל מתח, לא של הפליאוף העליון ובוודאי לא מירידת ליגה, דבר שהופך את המשחק לקשה יותר עבור אשדוד.

בשבוע הבא יש לאשדוד שני משחקים בשבוע. בשלישי היא תארח את הפועל ר"ג במשחק דחוי מהמחזור ה-14 ובשישי את השנייה בטבלה, מכבי ראשל"צ. בסוף השבוע הזה תהיה תמונה ברורה יותר לגבי עלייתה של אשדוד לפליאוף העליון.

אגב משחקה של אשדוד מול מכבי ראשל"צ, בשישי הבא, ידור בערוץ הספורט בשידור ישיר. זאת לאחר המחאה שהביעה הקבוצה בשל מיעוט שידוריה (משחק אחד) של הקבוצה העונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך