מ.ס מחפשת ניצחון חמישי ברציפות. דוד בתמונת ההרכב, קינדה החולה בספק

ביום שישי תגיע מכבי יבנה לאשדוד (15.00), במשחק במסגרת המחזור ה-26. אשדוד תרצה לנצח בפעם החמישית ברציפות. דין דוד עשוי לחזור להרכב הראשון. קינדה בספק בגלל שפעת ולא נטל חלק באימון המסכם.
כובש השער דין דוד
את שלו הוא עשה. כובש השער דין דוד. (צילום פבל)

מועדון ספורט אשדוד מחפשת ניצחון חמישי ברציפות. הקבוצה תארח ביום שישי (15.00) את מכבי יבנה מהמקום ה-13 שמעל לקו האדום. אשדוד מחזיקה ברצף של 4 משחקים שבהן ניצחה ברציפות ומאזן שערים 7:1 לזכותה.

מי שעשוי לחזור להרכב הקבוצה, הוא דין דוד, שכבש את שער הניצחון במשחק מול מכבי הרצליה, בניצחון 1:2. דוד איבד לאחרונה את מקומו בהרכב והוא חזק בתמונת ההרכב הראשון למשחק מול יבנה. ניב זריהן שעדיין סובל מפציעה ייעדר וכמוהו עידן מקדש. מי שנעדר מאימון יום חמישי המסכם, היה גדי קינדה, שחולה בשפעת. קינדה היה מהבולטים במשחק מול הרצליה. השחקן עצמו אמר כי הוא מקווה בכל זאת לשחק בשישי.

אסור לזלזל במכבי יבנה, שלמרות מקומה לפני הקו האדום, סיימה בתיקו 2:2 מול הפועל פ"ת השלישית. יבנה הייתה זו שהובילה 0:2 על פ"ת, שהצליחה להשוות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך