המשפחה המתגייסת

בשבוע החולף התקיים כנס "המשפחה המתגייסת", בהובלתה של דורית וגנר רכזת קשרי קהילה במרכז להורות משמעותית והמרכז לשירות משמעותי בראשותה של אתי לוגסי, אליו הגיעו כ-100 הורים שהביעו רצון להיות שותפים בתהליך אותו עוברים ילדיהם לקראת הגיוס ובמהלך השירות הצבאי

הערב נפתח ברחבת האודיטוריום של המרכז להורות שם הוצבו עמדות ההסברה של המרכז להורות משמעותית, בהם קיבלו מידע על פעילות המרכז, עמדת הסברה של סיירת ההורים, בה שי נקש, רכז סיירות ההורים העירוני ומתנדביו הסבירו על פעילות הסיירת ועודדו התנדבות ועמדת ההסברה של המרכז לשירות משמעותי, בה קיבלו המשתתפים מענה מחיילות המרכז על כל שאלה בנוגע לשירות הצבאי של ילדיהם.

בהמשך, סיפקה אתי לוגסי הסבר קצר על המענים אותם ניתן לקבל במסגרת המרכז לשירות משמעותי, הפועל בעיר אשדוד. אחריה גילית אבטליון, מנהלת המרכז להורות משמעותית, סקרה את פעילות המרכז ושיתפה בחווייתה האישית מליווי ילדיה לגיוס. את שלב הברכות סיים בנימה אישית משה מועלם, סגן יושבת ראש ועד הורים עירוני.

שיא הערב, ההרצאה "המשפחה המתגייסת", בהנחייתה של עו"ס גליה בוקצ'ין, בעלת מכון הכנה לגיוס "צעד קדימה" וקצינה בכירה במיטב. בהרצאתה ניתן מידע ממוקד וענייני המתייחס לשלבים הקודמים לגיוס: הצו הראשון, הכרת המנילה, החיילות השונים ויום הגיוס עצמו. בחלק השני של הרצאתה, דיברה בוקצ'ין על חלקם של ההורים בליווי ילדיהם, בשלבי הקדם ובמהלך הגיוס. כמו כן, נגעה בנקודות חשובות כגון הקשבה, הכלה וההבדל בין מעורבות להתערבות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך