אשדוד נרתמת להעלאת המודעות ולגיוס כספים לחולים בסוכרת נעורים

במסגרת חודש ההתרמה לאגודה לסוכרת נעורים, מיטל בנישו אמא של תמר, בת ה-9 ילדה סוכרתית ומתוקה, ארגנה בכל רחבי בתי הספר באשדוד ימי התרמה והעלאת המודעות למחלה. היוזמה יצאה לפועל בעזרת יו"ר ועדת הבריאות של העיר אשדוד ויו"ר ועד ההורים של בית הספר של תמר "נוף-ים". האירועים התקיימו במתנ"ס "עם שלום" ברובע י"א, בבתי הספר "נוף ים", קשת, שירת ים ועוד. כמו כן, עתידים להתקיים ימים נוספים במוסדות חינוך אחרים בעיר.

חודש ההתרמה השנתי של האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, אשר חל בפברואר, נועד לסייע לאגודה, ארגון הגג של חולי סוכרת סוג 1 בישראל, בגיוס תרומות לקידום פעילויותיה: האגודה מממנת מחקרים פורצי דרך למציאת מרפא למחלה ולשיפור איכות חייהם של החולים בה בהווה ובעתיד, פועלת להבטחת איכות חיי הסוכרתיים ע"י קידום ואכיפת זכויותיהם מול קובעי המדיניות, מנגישה מידע רחב וחיוני להתמודדות והתנהלות נכונה עם המחלה באמצעות כנסים, עיתונים ועדכונים שוטפים, ומעניקה ליווי, תמיכה והעצמה יומיומית לחולים ובני משפחותיהם במפגשים שונים בניהם קייטנות הקיץ לילדים הסוכרתיים.

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) חרטה על דגלה לפעול למען קידום האינטרסים והזכויות של החולים בפני גופים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים. האגודה הינה שלוחה של הקרן העולמית JDRF, העוסקת בקידום המחקר בנושא סוכרת סוג 1. האגודה מובילה את חוד חנית המחקר בארץ, והשקיעה למעלה מ-90 מיליון שקלים במחקר, מתוך נחישות למצוא מרפא למחלת הסוכרת ולקדם את שיפור איכות החיים של החולים במחלה. בין הישגיה המרשימים: הכנסת משאבות אינסולין מתקדמות ומכשיר המד סוכר הרציף לסל הבריאות, הקמת מרפאות סוכרת נעורים לילדים, עיגון הסדרי סייעות בחקיקה לילדים סוכרתיים בגילאי 3-9 בבתי הספר, ועוד. לתרומה בטלפון התקשרו למספר: 03-5160171.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך