המחאה עזרה. קבוצת הכדוריד של אשדוד תשודר

המחאה של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הצליחה. בקבוצה טענו לקיפוח ואי שוויון בשידורי הקבוצה, שממוקמת שלישית וצולמה פעם אחת במהלך העונה. היום, רביעי התקבלה תשובה - תשודרו בשבוע הבא מול מכבי ראשל"צ, במשחק באשדוד

בפוסט קשה של קבוצת קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, בדף הפייסבוק של הקבוצה, האשימה הקבוצה בקיפוח ואי שוויון, את ערוץ הספורט שלא משדר את משחקי הקבוצה ומתעלם ממנה ואת איגוד הכדוריד שלא נלחם בתופעה הזו.

בפוסט החריף, נכתב בין היתר כי הכדוריד שמצולם הוא בין הרצליה לראשל"צ וכי אשדוד, למרות שהיא שלישית בטבלה, צולמה העונה רק פעם אחת.  אשדוד האשימה גם את איגוד הכדוריד, שלא עושה דבר נגד התופעה הזו ובכך מאפשר את המשך אי צילומה של הקבוצה וקיפוחה.

אתר אשדוד אונליין פנה לאיגוד בתגובה לאחר הפרסום והאיגוד השיב:

"אנחנו בהחלט מבינים את התחושה של אשדוד, מועדון מוערך שעושה דברים נהדרים לטיפוח הכדוריד ולצמיחתו בדרום. העונה לא הסתיימה, וכולנו תקווה שאשדוד תיחשף יותר. לצערנו, כמות שידורי הכדוריד מוגבלת, ובסופו של דבר הזכיין הוא הגוף שמחליט על בחירת השידור המרכזי"

היום, לאחר פניית אשדוד אונליין הודיעו לקבוצה, כי משחקה בשבוע הבא, מול מכבי ראשל"צ, השנייה בטבלה, ביום שייש הבא, באשדוד, ישודר בשידור ישיר בערוץ הספורט. שביעות הרצון בקבוצה גדול מאוד. עכשיו התקווה גם להצטיין במשחק, שיראו אותו חובבי הספורט והכדוריד בארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך