אשדוד תחכה עד הרצליה לקבלת החלטה עם הזרים

אשדוד/באר טוביה, רצתה לחזק את איזור הצבע, לבקשת המאמן צביקה שרף. לכן התחזקה בג'ארד הומן. בינתיים היא קיבלה שחקן אחד שעדיין לא כשיר ושחקן אחר, גלאדנס שלא יודע מתי יקבל הודעת עזיבה. הליגה לא תחכה להחלטה, לכן הוחלט לחכות להומן עד רביעי.. השתלשלות העניינים.

במכבי אשדוד/באר טוביה, נענו לבקשת מאמן הקבוצה, צביקה שרף וחיזקו את הקבוצה, בשחקן זר מתחת לצבע, בכדי לעזור לצ'ארלס תומאס. הוחלט להביא את ג'ארד הומן, ששיחק ביוון, פולין, דרום קוריאה, איטליה, גרמניה וכאמור בטורקיה והינו בעל ניסיון ביורוליג וביורוקאפ. מבחינת אשדוד הוא שחקן שיכול לעשות את זה ולשדרג את הקבוצה, במקום מיקל גלאדנס.

בקבוצה החליט כי גלאנדס אומנם שחקן בעל יכולות, אבל מבחינתם הוא "רך" מידי מתחת לסל. הומן, 32, הבוא ארצה, הגיע בקול תרועה ואפילו חברתו היפה קיבלה כותרות בארץ. עד כאן הכל בסדר. אבל מסתבר שזה לא כל כך בסדר. הומן הגיע שבוע לפני חצי גמר גביע המדינה. היה ברור שהשחקן שלא שיחק זמן רב בוודאי מתחילת העונה לא יהיה בכושר משחק, אבל באשדוד דיברו על הכשרתו לכמה דקות במשחק חצי הגמר מול ראשל"צ.

צביקה שרף. רצה לחזק את הצבע. (צילום: עודד קרני. באדיבות איגוד הכדורסל)
צביקה שרף. רצה לחזק את הצבע. (צילום: עודד קרני. באדיבות איגוד הכדורסל)

מהר מאוד היה מי שאמר למיקל גלאדנס שהוא המועמד לעזיבה, מה גם שהדברים פורסמו בתקשורת הארצית, שחלקם יוצא כמובן ממישהו בקבוצה, כשראשי הקבוצה כמובן לא אלה שהוציאו את זה, כי אין להם אינטרס לכך. לזכות ראשי הקבוצה ניתן להגיד שהם חיפשו עבורו קבוצה ואם יחליטו שיעזוב\ ימשיכו לחפש עבורו.

החיוכים התחלפו בדאגות, בוודאי לפני חצי הגמר. הרגיעו את גלאדנס ואפילו דיברו על 5 זרים. אבל ידעו שיהיה קשה להשאיר 5 זרים, גם בגלל העלויות הגבוהות של עוד כ-110 אלף דולרים לתקציב הקבוצה שגם כך הוא גבוה ולא ניתן להגדילו וגם בגלל שמנהלת ליגת העל, מעניקה מענק כספי למי שלא מחתים 5 זרים בליגה ומעדיף ישראלים. גורם בכיר בקבוצה אמר כי הוא מחפש מימון, אבל גם לו ברור שזה יהיה קשה.

 

רוצה לדעת ובצדק את מעמדו. מיקל גלאדנס
רוצה לדעת ובצדק את מעמדו. מיקל גלאדנס

בקבוצה דאגו, אבל עברו את חצי הגמר וקצת שכחו מעניין. מאחר והגמר מול מכבי ת"א, היה מספר ימים לאחר חצי הגמר. לאחר הגמר הוחלט לדון בעניין. אז הסתבר כי הומן סובל ממתיחה בשריריה הגב, לאחר שבאחד האימון חש כאב. בקבוצה שלחו אותו לבדיקה בבית החולים קפלן וגילו שהוא כשיר. פיזיוטורפיסט הקבוצה אמר כי הוא מעריך שבעוד שבוע הוא יהיה כשיר.

במשחק מול ראשל"צ הומן לא נרשם ורשמו את גלאדנס. בכלל בקבוצה טרם רשמו את הומן באיגוד הכדורסל, למרות שיש חוזה איתו. כמו שזה נראה הם יחכו עד המשחק מול הרצליה ואז יחליט מי יישאר ומי יעזוב. זה נראה הומן, אבל אם לא יהיה כשיר, הוא יעזוב. מי יודע אולי יגויס הסכום הגבוה ל-5 זרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך