הומן לא ישחק היום מול ראשל"צ, גלאדנס כרגע ממשיך.

גם אתמול, בשלישי, יום לפני המשחק מול ראשון לציון (19.00) טרם הוחלט מי יישאר במכבי אשדוד/באר טוביה, מיקל גלאדנס או ג'ארד הומן. הומן סובל מכאבי גב ולא מתאמן מלא עם הקבוצה. הוא לא יירשם למשחק מול ראשל"צ ויהיה זה גלאדנס שימשיך ויירשם. דבר המשפר כרגע את סיכויי גלאדנס. אבל אין עדין החלטה סופית. אגב הקבוצה יכולה להישאר עם 5 זרים, אבל אז תפסיד את מענק המנהלת. ברביעי תגיע ראשון לציון למשחק באשדוד, אותה ראשל"צ שנוצחה בחצי הגמר מול מכבי אשדוד.

עדיין אין החלטה.

גם אתמול, שלישי, כ-24 שעות לפני המשחק מול ראשון לציון (19.00), ועדיין לא יודעים מי מבין הזרים של הקבוצה יישאר בה. האם יהיה זה מיקל גלאדנס או ג'ארד הומן, שחקן החיזוק החדש של הקבוצה, שאומנם רשום בקבוצה, אבל טרם לקח חלק במשחק של הקבוצה.

הומן הגיע לקבוצה לחזק את אזור הצבע. אבל הוא עדיין לא לא כשיר למשחק, מאחר ולא שיחק מתחילת העונה. באשדוד רוצים את הומן, אבל רוצים לדעת מהי כשירותו הבריאותית ומתי יהיה בכושר משחק מלא. כרגע הוא סובל מכאבים בגב ולא לוקח חלק מלא באימון של הקבוצה. בקבוצה יש מי שאמר שישנה אפשרות שלבסוף הוא לא יישאר, אם יבינו שהוא לא יהיה כשיר בתוקפה הבאה. זה משפר את סיכויי גלאדנס להישאר.

אומנם יש רצון להחתימו, במיוחד לאחר משחק הגמר שהראה את הצורך של עזרה באזור הצבע לצ'ארלס תומאס. אבל זה תלוי בכושרו הבריאותי בעיקר כרגע. אם יוחלט להשאירו, יעזוב גלאדנס. אבל גם גלאדנס בתמונה עכשיו כאמור, מאחר והומן לא כשיר. אגב לקבוצה אופציה להשאיר את שניהם, אלא שהקבוצה לא תרצה להפסיד מענק של מנהלת ליגת העל בכדורסל, לקבוצה שלא החתימה 5 זרים.

היום, רביעי (19.00), תגיע ראשון לציון, אותה ראשון שהפסידה לאשדוד בחצי גמר גביע המדינה. ניצחון של אשדוד והיא תעבור את ראשל"צ בטבלה ותשיג ניצחון חשוב מאוד להשגת המטרה – מקום בפליאוף העליון.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך