חילוף מנצח. דוד המחליף כבש שער ניצחון ב-1:2 על הרצליה

מ.ס אשדוד עם ניצחון רביעי ברציפות, הפעם על הרצליה. החילוף המנצח של אואט המאמן, דין דוד שנכנס כמחליף כבש (60) 7 דקות לאחר כניסתו את שער הניצחון, מבישול נהדר של בן זקן. ניבאלדו (מצוין) כבש את השער הנוסף. אשדוד בדרך הנכונה לליגת העל. הפער גדל ל -7 נקודות מהשנייה לוד ו-8 מהשלישית.
כובש השער דין דוד
את שלו הוא עשה. כובש השער דין דוד. (צילום פבל)

זה נראה טוב. זה נראה אפילו טוב מאוד. אם אשדוד במשחק לא גדול שלה, (למרות שהייתה עדיפה על הרצליה)  חוזרת עם ניצחון ממשחק חוץ בהרצליה, 1:2, אז היא בדרך הנכונה חזרה למקום הטבעי – ליגת העל.זה ניצחון רביעי ופער של 7 נקודות מהשנייה לוד ו-8 מהשלישית פ"ת.

כדוגל זה לא בינגו, אבל לפעמים יש בינגו. רוני אואט מאמן הקבוצה הכניס בדקה ה-53 את דין דוד החלוץ, במצב של 1:1 והוא החזיר לו בשער כעבור 7 דקות (60), סשער ניצחון חשוב מאוד. טום בן זקן (ממשיך ביכולת הגבוה שלו) שלח כדור מצוין לדוד, דוד התקדם ומול איבגי עשה 1:2 ולמעשה ניצח את את המשחק.

המשחק נפתח מצוין לאשדוד כאילו המשך למשחק הקודם מול הפועל פ"ת? למעשה הילוך חוזר של השער השני. משה אוחיון הגביה לרחבה וניבאלדו הבלם נגח פנימה 1:0. אשדוד המשיכה בלחץ. רועי דיין בעט מכמה מטרים מעל השער ודווקא אז בבעיטה היחידה של הרצליה במחצית (13) בעט דור הלוי מ-16 מטרים כדור חוזר פנימה 1:1.

אשדוד יכולה הייתה לכבוש (40) מרגלי קינדה, אבל הכדור הורחק מהקו. סיפור דומה היה במחצית השנייה, שער במחצית השנייה מרגלי דוד והחמצות ליד השער של איביגי. אשדוד כמעט שילמה על זה, כשכדור של הרצליה, פגש את המשקוף של יואב ג'רפי.

שריקת הסיום של השופט ליאני (לא משחק מהטובים שלו, למרות שלא השפיע על התוצאה) מצא את אשדוד כאמור בפער מיתר הקבוצות. גם משחקים כאלה צריך לדעת לעבור. אם עוברים משחיקם כאלה, אז ליגת העל נראית קרובה. כמו שזה נראה, היא מתקרבת.

אשדוד: ג'רפי, בן זקן, ניבאלדו, סירושטיין, טובול, בקל (66, מונד), אוחיון, קינדה, אוחנה (84, מושל), עזריאל, דיין (דוד, 53)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך