עוזרים להציל את יהונתן בן ה-4 שזקוק בדחיפות להשתלת לב-ריאה

יהונתן סובל ממום נדיר בלבו והוריו מבקשים סיוע להצלת בנם בן ה-4 שנמצא כעת במצב קשה בבית החולים, כך פורסם היום במעריב

יהונתן חיים יעקוביאן בן ה-4 מאשדוד זקוק בדחיפות להשתלת לב-ראיה והוריו מבקשים "עזרו לנו להציל את הילד שלנו", יהונתן כרגע מורדם ומונשם בבית החולים שניידר בפ"ת, באמצעות מכונת לב ריאה וכל יום שעובר מסכן את החיים של הפעוט. יהונתן נולד עם מום נדיר ביותר בשם אלאגיל אשר פוגע באזורים חיוניים בגוף כמו הכבד והלב ובגיל שנתיים יהונתן כבר השתלת כבד ראשונה, כאשר אמא שלו תרמה לו אונת כבד.

מצבו של יהונתן הקטן השתפר לאחר ההשתלה והוריו היו כבר בטוחים שהרע מאחוריהם, אך למרבה הצער עורקי הריאה והלב היו צרים ולא התרחבו כפי שקיוו הרופאים ובעקבות כך רמת החמצן החלה לרדת ונוצר מצב של כיחלון. ההתדרדרות במצבו של יהונתן מצריכה ניתוח לב פתוח שאמור לשפר את תפקודי הלב והריאות. לפני כשלושה שבועות יהונתן נותח ולאחר מכן גופו החל לקרוס ומאז הוא מונשם ומורדם והסיכוי היחיד להציל אותו הוא בהשתלת לב – ריאה, כאשר כל יום שעובר מסכן את חיי הפעוט ועלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים.

בעבר היה יהונתן מבוטח בביטוח סיעדוי אך ב2014 הודיעה החברה על הפסקת הכיסוי הביטוחי של הפעוט וזאת בשל מצבו הסיעודי.

עמותת אזור רוטרי ישראל נרתמה למבצע ההתרמה להצלתו של יהונתן וניתן לתרום לחשבון העמותה:
הבנק הבינלאומי, סניף 029 רחובות, חשבון 409204544 – לתרומה עבור הילד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך