ממשיכים במיזם שכולו טו"ב

במסגרת שבוע ההיי-טק והתעשייה בבתי ספר תיכוניים באשדוד, התקיימו בתיכון מקיף ט' הרצאות וסקירות, כשאחד הפרקים היה הרצאה של אנדי פלדמן, מהמשרד האזורי של חברת החשמל , בנושא התייעלות אנרגטית ושימוש יעיל ומושכל בחשמל.

בהרצאות הוצג גם פרויקט טו"ב (טכנאים ובגרות), במסגרתו חברת החשמל ועיריית אשדוד, יחד עם משרד החינוך והתאחדות התעשיינים, מכשירות טכנאים בעלי תעודת בגרות שיוכלו להצטרף כעובדים בתעשייה וחלקם כבר במהלך שירותם הצבאי.

באירוע נוסף, התקיים טקס חלוקת תעודות ופרסים למצטייני תכנית תלמידי טו"ב בתיכון מקיף ח'. מנהל ביה"ס צוריאל דביר שיבח את חברת החשמל על השותפות הרציפה והמקצועית וציין את הערכתו הרבה לחברת החשמל בהעברת הידע המקצועי, באירוח ובהשקעתם בתלמידים לאורך שנים. "חשיבות החשיפה, מעבר לעשייה ולערכים אליהם נחשפים התלמידים, הינה בעצם הדרבון ויצירת מוטיבציה ללמידה ערכית ומשמעותית הרלוונטית לתלמיד ולהתפתחותו המקצועית העתידית." אמר המנהל.

זו השנה השישית שחברת חשמל ועיריית אשדוד שותפות בתכנית טו"ב (טכנאים ובגרות), במגמה להכשיר טכנאים בעלי תעודת בגרות שיוכלו להצטרף כעובדים בתעשייה. מסלול הלימודים הייחודי מנסה לגשר על מחסור מתמשך בטכנאים בעלי תעודת בגרות המתאימים לתעשייה. חברת החשמל שותפה בתכנית מראשיתה ואף זכתה בתעודת הוקרה ממנכ"ל משרד החינוך. בתי הספר המשתתפים בתכנית מחויבים למצוא מפעל מאמץ אשר יארחו אותם לביקורים במפעל ויישאו הרצאות של בעלי תפקידים.

מנהל מרכז השירות 103 במחוז הדרום של חברת החשמל, יששכר מקונן, בירך את התלמידים בטקס הענקת התעודות על השתתפותם בתכנית וציין כי "הצלחתכם היא ההצלחה שלנו. השאיפה שלכם למצוינות תוביל אתכם להיות מובילים בתחומכם. חברת החשמל במסגרת פעילותה בקהילה מקדמת את דור העתיד דרך פעילויות חינוכיות ואתם חלק מעשייה נפלאה זו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך