מביאים היום גביע לאשדוד – שרף אתמול: "הלילה לא אירדם"

תביאו לנו גביע. אשדוד תזכה בגביע היסטורי? באימון המסכם סיפר המאמן המנוסה, צביקה שרף שהוא מתרגש ולא יירדם בלילה. 4500 אוהדים צפויים להגיע מאשדוד לצבוע את היכל מנורה. בקבוצה מבהירים לשחקנים, מכבי מביאים עוד גביע לקבוצה, אתם מביאים גביע לעיר שלמה. שרף טרם השיב להצעת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לאמן באשדוד לטווח ארוך. שרף : "לא חושב כל כך רחוק". יהוא אורלנד: "רוצים לעשות היסטוריה".

"אני מתרגש כאילו זו הפעם הראשונה שלי. לא נראה לי שאירדם הלילה". כך פתח צביקה שרף את מסיבת העיתונאים לקראת משחק הגמר מול מכבי ת"א, בתום האימון המסכם של מכבי אשדו/באר טוביה.

למרות שזו הפעם ה-14 שלו בגמר גביע המדינה ו-6 פעמים מתוכם הוא זכה, שרף יודע שהוא הפעם יכול להביא גביע היסטורי לעיר שלמה. בכלל באשדוד/באר טוביה הבהירו לשחקנים שבניגוד למכבי ת"א שהגיעה זו הפעם ה-48 לגמר!!! ומתוכן זכתה ב-42 פעמים!!! ומדובר בעוד גביע, עבוראשדוד והעיר אשדוד זו היסטוריה.

שרף הוסיף : "זה לא פשוט להגיע לגמר. אנחנו רוצים לזכות בגביע ואנחנו מגיעים צנועים ובלי יהירות. יש לי הערכה אל מכבי ת"א, אבל אסור לשכוח שהם משחקים בבית.

שחקני אשדוד באימון המסכם בהיכל מנורה בתל אביב.
שחקני אשדוד באימון המסכם בהיכל מנורה בתל אביב.

הקפטן יהוא אורלנד מבין שמדובר פה בגביע לעיר שלמה גם הוא : "אנחנו רוצים לעשות היסטוריה. עבור העיר אשדוד והמועצה המקומית באר טוביה. לא הגענו לכאן רק לשחק. התכנסנו להביא גביע".

מאמן מכבי ת"א, ז'אן טבק, התייחס לעובדה שאשדוד ניצחה פעמיים את מכבי ת"א בליגה. טבק: "יש לי כבוד רב אל אשדוד, שניצחו אותנו פעמיים. מקווה שיגיע קהל רב להינות מההצגה הזו".

אגב ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, הציע לשרף חוזה ארוך טווח, שרף טרם השיב. שרף : "אני לא מסתכל כל כך רחו. מסתכל על המשחק. לא נסיט עכשיו את תשומת הלב מהמשחק. ראש העיר מרוצה ממה שעשיתי באשדוד מאז הגעתי וכל דבר בזמנו"

עוד רגע אחרון על הפרקט באימון המסכם
עוד רגע אחרון על הפרקט באימון המסכם

אגב קהל, כ-4500 אשדודים אמוירם להגיע ויגיעו במעל 20 אוטובוסים שעיריית אשדוד ארגנה. כל הכרטיסים אזלו, הקופות לא יפתחו ביום במשחק. מכבי ת"א רכשה כ-5000 כרטיסים, מכבי אשדוד רכשה בתחילה 2000 כרטיסים ובהתערבות ובקשתו של ראש העיר נרכשו עוד כ-2000 כרטיסים, סה"כ 4000. וכעת הקבוצות מוכרות את הכרטיסים לאוהדים שלהם. באתר לאן נמכרו מעל 1500 כרטיסים בתוך פחות מ-12 שעות והמכירה הסתיימה.

אוהדי מכבי ת"א ישבו בשערים 3-4-5-6-7-8. אוהדי מכבי אשדוד ישבו בשערים 9-10-11-12-1-2. איגוד הכדורסל יציב בהיכל מספר עמדות איפור בצבעי הקבוצות לרווחת האוהדים. איגוד הכדורסל יציב בהיכל מספר עמדות צילום מגנטים לרווחת האוהדים

עקב נוכחותם של נשיא המדינה ושרת הספורט, אנו ממליצים לאוהדים להקדים את בואם להיכל כדי לא לעמוד בתורות של בדיקות אבטחה מקיפות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך