הבן שלי יביא לאשדוד גביע – הכירו את דיק אבא של דיונטה גארט

דיק גארט, האבא של דיונטה גארט בטוח שהבן שלו יכול להביא גביע לאשדוד מחר מול מכבי ת"א. יודע בדיוק מי היריבה אבל חושב שאפשר לעבור אותה עם עבודה קשה. הגיע לכאן עם רעייתו ביום ראשון לראות את הבן בגמר. מבין שמה שכותבים על ישראל לא נכון והכי נהנה בינתיים..ממזג האוויר.

אי אפשר היה להתעלם באימון המסכם של אשדוד/באר טוביה מאיש נעים הליכות שיושב בצד ומביט על כל צעד של הבן שלו וקבוצתו באימון. תכירו את דיק גארט שהגיע ביום ראשון בכדי לראות את הבן של דיונטה וקבוצתו מביאים גביע היסטורי לאשדוד. גארט האבא דווקא מסביר פנים ובטוח בהצלחת אשדוד ובנו.

"אני יודע מול מי הם משחיקם. ברור לי שמכבי ת"א זו קבוצה טובה. אבל אני מאמין שדיונטה והקבוצה יכולים להביא לאשדוד גביע שהבנתי שהוא היסטורי".

אבל זה לא יהיה קל
דיק גארט: "נכון זה לא יהיה קל, אבל עם עבודה טובה הם יצליחו. אני מאמין בזה". האבא שהגיע עם אימו של גארט ממילווקי מתייחס גם לשאלה אם בנו יחזור נ.בי.אי. גארט: "הוא היה שנתיים באנ.בי.אי ואני מאמין שהוא יחזור לשם".

איך בישראל?
"שונה לגמרי ממה שמספרים ומראים עליה עם כל הפצצות והמלחמה. אבל מה אגיד לך גם בארה"ב המצב הביטחוני לא משהו וגם שם מתפוצצות פצצות. אבל אני הכי אוהב את מזג האוויר. הגעתי לפה עם מינוס 10 מעלות ופה שמש. זה תענוג".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך