ג'ארד הומן, במכבי אשדוד/באר טוביה, נבדק בבית החולים קפלן ונמצא כשיר

ג'ארד הומן שחקנה הזר של מכבי אשדו/באר טוביה עבר אתמול בדיקה בבית החולים קפלן, בית החולים שמעניק חסות רפואית לקבוצה. לאחר בדיקת הדמייה אצל רופא הקבוצה ורופא בית החולים, ד"ר פיליפ רוזינסקי הוא נמצא כשיר. הומן לא יישחק בגמר בחמישי מאחר ואינו בכושר משחק.

 

רגע לפני הגמר, שחקנה החדש של מכבי אשדוד/באר טוביה, ג׳ארד הומן, ששיחק בעבר בציבונה, וירטוס בולוניה ובאיירן ואשתקד בטורקיה, הגיע הבוקר (יום רביעי, ), לבדיקות ביחידה לרפואת ספורט בבית החולים קפלן.  ראשותו של ד"ר תבור חובב, המעניקה חסות רפואית אורטופדית לקבוצה, אצל רופא הקבוצה ואורטופד בבית החולים קפלן. אצל רופא הקבוצה ואורטופד בבית החולים קפלן, דר' פיליפ רוזינסקי (בתמונה).

לאחר בדיקה מקיפה שכללה בדיקות הדמיה הוא נמצא כשיר לשחק וחזר להמשך אימונים בכפר המכביה. כמו שזה נראה הבעיה של הומן היא פשוט כי אינו בכושר משחק מאחר ולא ישחק מתחילת העונה.

הומן לא נרשם למשחק מול מכבי ת"א בגמר גביע המדינה וכל ההחלטות לגביו ולגבי מיקל גלאדנס יתקבלו רק לאחר המשחק. באשדוד יש רצון להשאיר את 5 הזרים. אומנם יאבדו מענק בגין אי החתמת 5 זרים, אבל הזרים יוכלו להביא את הקבוצה למקום גבוה בפליאוף העליון וגם על זה יש מענקים.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך