מקיף ה' מתגייס להצלת חייו של נער בן 16 שחלה בסרטן אלים

חיים שרביט בן 16, יתום מאביו מגיל 3, אובחן בקיץ האחרון כחולה בסרטן העצמות. במהרה הוא נכנס לכימותרפיה עם גידול בגודל 12 ס"מ ולאחר ארבעה טיפולים הגידול לא רק שלא נעצר אלא הכפיל עצמו ל-24 ס"מ, מה שהביא להחלטה להפסיק מייד את הטיפול הכימותרפי.

הנער החל בטיפול אלטרנטיבי שכולל מריחואנה רפואית, שינוי תפריט ומשככי כאבים חזקים מאוד. לפני כשלושה חודשים הגרורות הגיעו לריאה אך חיים עבר ניתוח והוציאו לו את העצם הנגועה מכתף שמאל. על מנת לטפל בגרורות הוא החל בסדרת הקרנות. למשך תקופה נראה המצב תקין אך לאחרונה חזרו הכאבים ליד ואיתם גם חזר הסרטן ליד בצורה אלימה יותר.

בני משפחתו איתרו בחו"ל תרופה שעלותה חצי מיליון שקלים והיא יכולה להציל את חייו. בימים אלה מתבצעת התאמת התרופה לחיים. לנער יש שלושה אחים ומשפחה רחבה שעושה את מירב מאמציה להשיג את הסכום הנ"ל. חיים בגיל 3 חיים איבד את אביו בתאונת עבודה בתור דייג בנמל חיפה.

שחף כהן, תלמיד כיתה יב' במקיף ה' ובן דודו של חיים, רתם את משפחת מקיף ה' לסייע לגיוס התרומות למימון התרופה שעשויה להציל את חייו. ביום חמישי ה- 25.2 מתקיימת הפסקה פעילה כשכל הכנסותיה יועברו להצלת חייו של הנער חיים שרביט. גם חדר המורים של מקיף ה' הרים תרומה יפה.

ביום רביעי ה-24.2 החל משעה 22:00 יתקיים בלורנס בר באשדוד ברחוב הבנאים 10, אירוע מיוחד בהשתתפות 4 די ג'אים כאשר מחיר הכניסה בסך 20 ש"ח ייתרם להצלת חייו של חיים. עקב מצבו הרפואי חיים המחובר למכשירים רבים לא יוכל להגיע לאירוע.

מארגני ההפסקה הפעילה מודים ליונתן אבדר צלם המגנטים מ"קליק הפקות ואירועים" שהתנדב לצלם בהפסקה הפעילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך