מביאים גביע היסטורי – יובל דיין תשיר את ההמנון, כל הפרטים על יום גמר הגביע

עד שקבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה מצאה נותן חסות, "אולמי "עדיה"" שאמור היה להתווסף לשם הקבוצה, היא נאלצה לבטל איתם את החוזה, בגלל סעיף בעיריית אשדוד, לפי הודעת הקבוצה, שלא מאפשר זאת. במקום זאת רק, בגב החולצה יפרסם בעל "אולמי עדייה" במשחק הגמר. 4500 כרטיסים נמכרו למשחק בקרב אוהדי אשדוד, כשהעירייה רכשה כרטיסים לחלוקה בבתי הספר. אין כרטיסים למכירה בקופות! ג'ארד הומן לא יירשם בטופס המשחק מאחר ועדיין אינו בכושר. כ-20 אוטובוסים יביאו את האוהדים. כל הפרטים בין הקבוצות סוכמו.

מכבי אשדוד/באר טוביה חיפשה זמן רב ספונסר. אמש בשעת לילה מאוחר היא סיכמה עם אולם האירועים "עדיה" ביבנה. על פי הסיכום הקבוצה אמורה היתה לשנות את שמה למכבי אשדוד/באר טוביה עדיה.

אבל בבוקר התגלתה בעיה בעירייה, לפיה לא ניתן היה לרשום את עדיה בשם הקבוצה. לפיכך ההסכם שונה והקבוצה הוציאה הודעת התנצלות בפני בעלי אולמי עדיה.

עדיין מחפשים ספונסר לקבוצה במקום בכדי למנף את השיג העלייה לגמר הגביע עד תום. גם חברת הנדל"ן בן ישי בתמונה. למשחק מול מכבי ת"א תופיע הקבוצה כשעל הגב בחולצות, מופיעה חברת האירועים "עדיה".

4500 כרטיסים שניתנו לאשדוד "נחטפו" כבר אתמול והיום לא ניתן להשיג כרטיסים. העירייה היא שרכשה חלק מהכרטיסים בעבור תלמידי בתי הספר בעיר ו-20 אוטובסים יביאו אותם למשחק. ל הכרטיסים אזלו, הקופות לא יפתחו ביום במשחק. מכבי ת"א רכשה כ-5000 כרטיסים, מכבי אשדוד רכשה בתחילה 2000 כרטיסים ובהתערבות ובקשתו כאמור של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, נרכשו עוד כ-2000 כרטיסים, סה"כ 4000. וכעת הקבוצות מוכרות את הכרטיסים לאוהדים שלהם. באתר לאן נמכרו מעל 1500 כרטיסים בתוך פחות מ-12 שעות והמכירה הסתיימה.

ג'ארד הומן הזר החדש של אשדוד לא יירשם בטופס המשחק מאחר והוא עדיין אינו בכושר משחק. לאחר הגמר יוחלט כיצד לנהוג עם הומן וגלאדנס שמגלה כרגע יכולת טובה. השאיפה היא להחתים את שניהם אם יתאפשר כלכלית.

אשדוד היא זו שתשחק בצהוב, כך נקבע לפי ההגרלה. אוהדי הקבוצות ישבו לפי הסדר הבא, אוהדי מכבי ת"א ישבו בשערים 3-4-5-6-7-8. אוהדי מכבי אשדוד ישבו בשערים 9-10-11-12-1-2. איגוד הכדורסל יציב בהיכל מספר עמדות איפור בצבעי הקבוצות לרווחת האוהדים. איגוד הכדורסל יציב בהיכל גם מספר עמדות צילום מגנטים לרווחת האוהדים.במשחק עצמו ישפטו שלישיית השופטים, עומר אסתרון, אייל פוהרילס, מאיר פורטל.

עקב נוכחותם של נשיא המדינה ושרת הספורט, אנו ממליצים לאוהדים להקדים את בואם להיכל כדי לא לעמוד בתורות של בדיקות אבטחה מקיפות. אגב את ההמנון את ההמנון הלאומי תשיר הזמרת יובל דיין, בוגרת תכנית הריאלטי THE VOICE, שהוציאה בשנה האחרונה אלבום ראשון שזכה להצלחה גדולה. 

למכבי אשדוד יש רק נציג אחד שזכה בעבר בגביע המדינה וזהו הקפטן יהוא אורלנד שזכה להניף את הגביע פעמיים – 2008 עם הפועל ירושלים ו-2009 עם הפועל חולון. אור סולומון הוא השחקן היחיד באשדוד חוץ מאורלנד שזכה להגיע לגמר גביע המדינה, אך לא זכה בו אחרי ההפסד של מכבי ראשל"צ למכבי ת"א 69-82 בשנת 2012.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך