הרב פינטו יצא מדי יום לטיפול כימותרפי בבית החולים 'הדסה' בירושלים

למרות שהותו במתקן כליאה רפואי, הותר לרב פינטו באפן חריג לצאת משערי בית הסוהר לעבר בית החולים הדסה בירושלים שם יעבור הקרנות וטיפולים כימותרפיים

למרות שהייתו במתקן רפואי, הרב פינטו צפוי לצאת מבית כלאו מדי יום לבית החולים, כך על פי מקורות המקורבים להאדמו"ר יאשיהו פינטו. שכאמור בשעה 13:37, הגיע הרב למרכז הרפואי של שירות בתי הסוהר שבבית המעצר ניצן ברמלה.

הרב היה צפוי להתייצב בשעה 13:00. אך הרב ביקש להתפנות לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם עבר סדרת בדיקות לקראת ריצוי עונש המאסר עליו חתם בהסדר טיעון. אולם מסתמן כי הרב ייצא כמעט מידי יום משערי בית הכלא שם הוא אמור לשהות במשך שנה. "חמישה פעמים בשבוע, הרב אמור לעבור הקרנות בבית החולים הדסה" אמר היום אחד ממקורבי הרב.

"המצב של הרב לא טוב", אמר, "הוא חולה במחלה קשה, יש לו סרטן, הוא עושה טיפולים והקרנות, קיבל זיהומים, והוא זקוק לטיפול בבית חולים". מקורבו סירב להתייחס לשאלה האם אכן כבר סוכם על יציאתו של הרב מהכלא.

בשירות בתי הסוהר אומרים כי במרכז הרפואי של שב"ס בבית המעצר ניצן, ישנם טיפולים שונים הניתנים למאושפזים, הכוללים גם טיפולי דיאליזה. אולם יש לזכור כי לא מדובר בבית חולים, ולא נערכים בו ניתוחים או טיפולים נוגדי סרטן וכדומה. "אסירים שאמורים לעבור טיפולים שאינם ניתנים במקום, מועברים לבית חולים בהתאם להנחיות הקבועות", אמרה היום סיון ויצמן דוברת שב"ס לאתר החרדי בחדרי חרדים. "יש לא מעט אנשים שגם נמצאים תקופות לא קצרות בבתי חולים תחת פיקוח מתאים, במסגרת תקופת ריצוי מאסר".

תמר אלמוג, כתבת ופרשנית לענייני משפט בערוץ הראשון, דיווחה אמש בתכנית מבט כי הרב יאשיהו פינטו ישוחרר לסדרה של טיפולים כימותרפיים – יצא ויחזור בליווי שירות בתי הסוהר. השופט סלים ג'ובראן מבית משפט העליון, דחה את בקשת הרב פינטו להמיר את עונש המאסר בעבודות שרות, ולא קיבל את טענתו המרכזית של הרב – להתחשב במצבו הרפואי הקשה וכן במצבם של אשתו ובנו הבכור.
,

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך