ניסויונות של ראש העיר לארגן רכבת לאוהדי אשדוד לגמר הגביע

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי זימן פגישה של אנשי קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה לגבש פעולות לגמר הגביע ביום חמישי, מול מכבי ת"א. אחת ההצעות היא לארגן "רכבת אוהדים", שתביא את אוהדי הקבוצה בצורה היעילה ביותר למשחק (21.00, בהיכל מנורה). באותה הזדמנות הציע ראש העיר ד"ר לסרי למאמן צביקה שרף חוזה ארוך טווח.

"קדחת גמר הגביע" נמשכת, ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, נפגש היום עם ראשי מכבי אשדו/באר טוביה, ביניהם היו"ר יורם אסרף, המאמן צביקה שרף ואייזה סוואן, שחקנה של הקבוצה.

ראש העיר וצוותו נרתמו למשימה למען גמר הגביע ואחד ניסיונות להביא קהל, הוא לארגן לאוהדי הקבוצה רכבת שתביא אותם למשחק ביום חמישי מול מכבי ת"א (21.00) בהיכל מנורה.

הצוות של ראש העיר מנסה לארגן עוד מספר דברים, שחלק מהם יקלו על האוהדים והקבוצה. הקבוצה עצמה עומדת לסכם עם ספונסר לקראת הגמר, דבר שלא צלח בידה עד כה. עתה יש מספר עסקים כולל אחד מאשדוד שמנהלים עם הקבוצה משא ומתן.

אגב ראש העיר ד"ר לסרי, אמר הציע באותה פגישה למאמן צביקה שרף, לסגור חוזה ארוך טווח לכמה שנים. העירייה היא המתקצבת הראשית של הקבוצה ולכן יש משקל רב להצעה של ראש העיר. ייתכן מאוד כי בעקבות ההצלחה של הקבוצה תביא הצעה לשרף לעונה נוספת אחת לפחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך