"הבית היהודי" פתח את מערכת הבחירות באשדוד

מפלגת "הבית היהודי" פתחה את מערכת הבחירות בחוג בית שהתקיים בביתו של שמעון בן שטרית, יו"ר מטה הבחירות של המפלגה באשדוד
שמעון בן שטרית, יו"ר מטה אשדוד של מפלגת "הבית היהודי"

שמעון בן שטרית, יו"ר מטה אשדוד של מפלגת "הבית היהודי", פתח בסדרת חוגי הבית, אשר הראשון ביניהם התקיים בתחילת השבוע. האורח המרכזי שהגיע אל חוג הבית הראשון שהתקיים באשדוד היה ינון מגל, מועמד מספר שש של "הבית היהודי" לכנסת, ומגיש חדשות הערוץ הראשון לשעבר. החוג התקיים באווירה נעימה, וניכר בו החיבור המרשים בין כל הזרמים שמאפיינים את "הבית היהודי" החדש, בעיקר בלט השילוב בין דתיים, חילוניים ומסורתיים שכל אחד מצא את מקומו ב"בית היהודי".

כפי שציין ינון מגל עצמו, הוא אינו חובש כיפה אך מקפיד על שמירת שבת, וילדיו לומדים במוסדות לימוד דתיים. ינון מגל ציין את האופי המיוחד של "הבית היהודי", שבו יש מקום לכל יהודי באשר הוא, ושאין לפסול יהודי זה או אחר עקב דעותיו. עוד הוסיף מגל: "עלינו להמשיך לחזק ולשמור על המורשת והמסורת של העם היהודי, מדינת ישראל ועם ישראל, שהם גם אבני היסוד במצע של 'הבית היהודי".

יו"ר המטה שמעון בן שטרית הדגיש שאשדוד היא העיר החמישית בגודלה בארץ, ומפלגת "הבית היהודי" מרגישה את הפוטנציאל הגלום בה, ובעיקר בחבר'ה הצעירים שרואים בנפתלי בנט מנהיג אמין ובעל חזון. כמו כן ציין שמעון שביום שישי הקרוב תגיע איילת שקד, הממוקמת במקום השלישי ברשימת "הבית היהודי" לכנסת, לביקור נוסף באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך