המחווה המרגשת של תלמידי אמי"ת למנקה

תלמידי ישיבת אמי"ת אשדוד החליטו שאצלם בישיבה- אין אנשים שקופים, ויצאו במבצע של הכרת תודה למנקות המסורות של בית החינוך.

בכינוס חגיגי שנערך השבוע במעמד המורים התלמידים זכתה רחל, עובדת הניקיון של הישיבה להוקרה ולתודה , בצירוף מתנה אותה מימנו התלמידים בעצמם.

יפה, המנקה העמלה בערבים על ניקיון הישיבה, לא הבינה מה עושים התלמידים בשעות אחר הצהריים המאוחרות בישיבה. כשפתחה את דלת הישיבה, הופתעה לגלות שלט ברכה מעוצב המודה לה על עבודתה המסורה, אליו מוצמד שובר לרכישת מצרכים למשפחתה.
יפה המרוגשת , הודתה לתלמידים על המתנה היפה והתכוננה להתחיל לנקות את הישיבה- כהרגלה. מה רבה היתה הפתעתה לגלות כי הישיבה כולה כבר נוקתה והוברקה- על ידי התלמידים. עם סיום יום הלימודים נשארו עשרות תלמידים בישיבה ובעבודת צוות הקדישו שעות לטאטוא ושטיפת מבנה הישיבה כולו.

תלמיד הישיבה, ישי סיבוני: "הבנתי כמה קשה עובדות המנקות שלנו- אני והחברים שלי נזכור את זה מעתה והלאה ונשמור על הניקיון". הרב אליהו איידלברג, ראש הישיבה:" המחווה המרגשת של התלמידים- איסוף כסף, קניית המתנה ובמיוחד עבודת הניקיון המאומצת – מעידה על טוב לבם, ועל כך שהבינו שהכי חשוב בחיים -זה לעשות טוב למישהו מסביבנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך