ניצחון חשוב בדרך לפליאוף 25:28 לאשדוד על אס"א

ניצחון סופר חשוב בדרך לפליאוף העליון. הפועל אשדוד הרביעית, במשחק חוץ קשה מול אס"א ת"א החמישית, שנאבקת איתה על כרטיס לפליאוף, חזרה עם ניצחון 25:28. אשדוד התרחקה 3 נקודות מאס"א ולאשדוד עוד משחק חסר.

כמה שהניצחון הזה היה חשוב. הפועל אשדוד הרביעית בטבלה, מקום ממנו עולים לפליאוף העליון, ניצחה בחוץ את אס"א ת"א, החמישית, מקום ממנו לא עולים, 25:28. אולי ניצחון של פליאוף.

המחצית הראשונה התנהלה ברובה בקצב הבקעה לא גבוה והסתיימה ביתרון 8:12 לאשדוד. אשדוד עלתה במחצית השנייה ליתרון של 6 שערים, אס"א צימקה בדקות הסיום, אבל החניכים של וובה זייקמן חיברו  ניצחון שני ברציפות והעלו את מאזנם ל-22 נקודות. לאשדוד2 פצועים שחסרים, גיל כרמין ויותם טל.

באשדוד בלטו אורן מאירוביץ בשער וטיאומיר דודר ורועי ביטון בהתקפה (7 ו-6 שערים, בהתאמה). אס"א (19 נק') עם הפסד ליגה שלישי ברציפות יורדת למקום ה-6. אשדוד פתחה ממנה פער של 3 נקודות חשובות ולאשדוד עוד משחק חסר. שפטו אורן איטין ושלומי בר און.

יותם טל עבר ניתוח בחמישי שעבר וייעדר עד אוקטובר. לא ברור אם כשיחלים יחזור לאשדוד, כי כרטיסו חוזר אוטומטית להפועל ראשל"צ, יריבתה של אשדוד על הכרטיס לפליאוף העליון העונה.

כבשו לאשדוד: טיאומיר דודר – 7 שערים, רועי ביטון – 6 שערים, אלכס בוסיץ – 5 שערים, אלעד טלקר -4 שערים עמרי קושמרו ודדי פרץ עם 2 שערים כ״א, יוסי ביטרמן ואדיר כהן עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך