עדויות מהתאונה: "עפתי לרצפה, ולרגע חשבתי שאני נמצא באסון הקשה מאתמול"

"אשדוד אונליין" מביא לכם עדות בלעדית מהתאונה המפחידה שארעה לפני שעה קלה ויכלה להיגמר באסון כבד, רק באורח נס נפצעו 13 באורח קל, כאשר אנשים נוספים הוכו בחרדה, שניים מנוסעי האוטובוס סיפרו לנו על רגעי הפחד

נס גדול התרחש היום אחר הצהריים כאשר אוטובוס עירוני של חברת אגד תעבורה שעשה את דרכו באיסוף ופיזור נוסעים ברחוב שבי ציון שברובע ב', התחכך בחוזקה עם משאית שהובילה זבל, וכתוצאה מכך נפצעו 13 איש, ביניהם ילדים ומבוגרים, תמיר יוסף וינון אמסילי שהיו על האוטובוס ברגע התאונה מספרים בשיחה בלעדית לאתר "אשדוד אונליין" על רגעי האימה שאחזו אותם ברגע התאונה.

"רציתי לרדת בתחנה הקרובה לאחר הפניה של האוטובוס והתכוננתי לכך, תוך כדי שאני נעמד ומחזיק בעזרים שנמצאים באוטובוס, הרגשתי חבטה חזקה ונפלתי לרצפה, רעש שברי הזכוכיות והצרחות האיומות של האנשים מסביבי גרמה לי להרגיש כאילו אני נמצא באסון שהתרחש אתמול בקוו 402 בדרך מירושלים," אמר תמיר. "זו הרגשה מפחידה, הראש תקוע באסונות שקרו לפני שעות אחדות ולרגע אתה מרגיש באותה הסיטואציה". לדבריו, כמובן שאין מה להשוות בין האסון החמור שהתרחש אתמול על כביש 1, אך הטראומה לא שונה.

"לראות אבא מחזיק בילד שלו שעל פרצופו כתמי דם, ושהוא בוכה וצועק, זה מפחיד מאוד, ואני לא מאחל לאיש להיתקל לסיטואציה כזו" לשאלתנו מי לדעתו אשם בתאונה, השיב אמסילי כי אין בכוונתו לשפוט מי הראשון מבין הנהגים שעשה טעות, "אבל מה שבטוח הוא ששמים לב על העייפות שיש לנהגים האלו, לא סתם מתרחשים תאונות של רכבים כבדים, זה מעיד על מחדל כלשהו".

כזכור מעט אחרי השעה שלוש בצהריים התרחשה התאונה, לסיכום מדוברות איחוד הצלה נמסר על זהות הפצועים ומצבם: שלושה ילדים ועשרה מבוגרים נפגעו קל בתאונה עם מעורבות אוטובוס ומשאית שאירעה ברחוב שבי ציון פינת הרצל באשדוד. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' העניקו טיפול ראשוני לנפגעים.

אלכס שמיס פרמדיק אזורי של איחוד הצלה סניף 'לכיש' שהגיע אף הוא לזירה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית שהובילה חול ואוטובוס עירוני. למרבה הנס למרות אופי התאונה נוסעי האוטובוס נפגעו באורח קל ולאחר שהענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בזירה מרביתם פונו לבתי החולים כשהם סובלים מחבלות ופציעות קלות. נסיבות התאונה ייבדקו ע"י משטרת ישראל".

עוד ראוי לציין כי חוקרים של משטרת התנועה מתחנת אשדוד עדיין חוקרים את נסיבות התאונה החמורות, והמשטרה תפרסם את תוצאותיה בסיום החקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך