קול קורא להשתתף בפסטיבל "כיף לי" 2016

מופע הבידור החגיגי המרהיב "פסטיבל כיף לי " בניהולו האומנותי של היוצר אלי ניסמן יתקיים זו השנה החמישית בחופשת פסח ביוםד' 13.4.2016 משעה 17:30 באשכול הפיס באשדוד והשנה ישתתפו בו כוכב הילדים צ'קולולו שיבדר ויצחיק את הילדים וההורים וגם עשרות ילדים זמרים ,להקות מחול וזמר ססגוניות ועוד.

במופע יבוצעו שירים ישראליים ובינלאומיים מוכרים ואהובים ויהיו קטעי בידור ומחול אומנותיים.

מורים שמלמדים את תחום אומנויות הבמה במסגרת החינוך הבלתי פורמלי או הורי הילדים שלומדים במסגרת מסודרת מוזמנים לרשום את הילדים להשתתף בפסטיבל "כיף לי" מוזמנים לפנות למנהל האומנותי אלי ניסמן בטלפון 054-4202195 ולקבל פרטים מיקצועיים.
פסטיבל כייף לי הוא אחד הפסטיבלים במסגרת תוכנית הלימודים השנתית לכשרונות צעירים שמוביל היוצר והמנהל האומנותי אלי ניסמן מעל עשר שנים בעיר אשדוד ובכל הפסטיבלים והכשרונות ניתן לצפות בכל עת בערוץ היוטיוב של אלי ניסמן שנבחר לערוץ הפופולרי ביותר בתחום בארץ עם מעל למליון שבע מאות צופים , אלפיים מנויים וכ 500 סרטונים ונותן במה יחודים למיטב הכשרונות ואומני הילדים בתחום וחושף ומלמד את הילדים את שירי הילדים הקלאסיים ומשמר את התרבות הישראלית לדורותיה.

בהזדמנות זו אלי ניסמן ביקש להודות לציבור הרחב על הפידבקים המדהימים ועל ההענות והמעורבות הפעילה באמצעות אתר היוטיוב . עוד הוסיף ניסמן כי באמצעות הניהול האומנותי היחודי והשמירה על הערכים החינוכיים ויצירה לא מסחרית שמתאימה לתום של הילדים זוכה המיזם להערכה והצלחה כה גדולה ונמשיך בדרך הזו עוד שנים רבות.

ערוץ אלי ניסמן קידס ביוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UCGNFQNH3Or0GTjlFh8CMJ2Q

34tgdse

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך