מנעה אסון: מורה מאשדוד חשפה ניסיון התאבדות של תלמידת כיתה ו'

מורה תושבת אשדוד ראתה כי תלמידיה מתרכזים יותר מהרגיל בפלאפונים שלהם. היא גילתה כי הם מתעדכנים לגבי ניסיון התאבדות של תלמידה אחרת מהדרום שהתקיים באותם רגעים. המורה פנתה מיד למשטרה, שהגיעה להוריה של התלמידה, שניסתה לשים קץ לחייה בגלל חרמות

תלמידת כיתה ו' ניסתה להתאבד וכתבה על כך בקבוצת וואטסאפ שכלל עשרות תלמידים אחרים: האירוע הזה קרה ביום שישי האחרון, כאשר תלמידי כיתה ו' בבית ספר בדרום היו באמצע שיעור, אך מורתם זיהתה לחשושים והסתודדויות חשודות, עד שתלמידיה גילו לה מדוע הם מנסים לשמור על שקט.

המורה תושבת אשדוד סיפרה כי הייתה באמצע שיעור, עמדה ודיברה מול תלמידיה, אך ראתה כי התלמידים נודדים למקום אחר בראשם. "אני מזהה במהלך השיעור שבכל פעם שהם מתבקשים להכניס טלפונים, הטלפונים שוב פעם יוצאים החוצה. הייתה הסתודדות מסביב וליחשושים, אז ניגשתי אליהם וביקשתי להבין מה הסיפור עם הטלפונים", אמרה המורה, "הם חשפו בפניי שיש נערה מהדרום שמפיצה הודעות נוסח התאבדות, הם הראו לי את ההודעות בוואטסאפ וסרטונים, ואני רואה שהנערה הזו מראה סימני התאבדות עתידית. הם אמרו לי שהם מחכים לראות אם היא התאבדה או לא כי זה מסקרן אותם".

קבוצת הוואטסאפ לא השאירה מקום לספק: הילדה, שלומדת בבית ספר אחר בדרום, שלחה מסרים ותמונות בהן נראה חבל כרוך סביב צווארה, ובתמונה אחרת הצטלמה עם הסכין באמצעותו חתכה את עצמה בורידים, לדבריה. את חברי הקבוצה, בה היו עשרות ילדים, היא כלל לא מכירה.

"שאלתי את התלמידים שלי אם הם עשו משהו בנידון, הם אמרו שהם מנסים להתכתב איתה בהודעות פרטיות ולומר לה שהיא יפה, שהיא טובה ושלא תעשה זאת לעצמה, אך היא עונה להם בשלילה כי נמאס לה מהחיים וכל הזמן מעליבים אותה". המורה מיהרה להגיש תלונה במשטרה והעבירה לידיה את כל ההודעות שהתקבלו.

צילום: חדשות 10

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך