הפרזנטור החדש של שברולט – נהג המירוצים אלון דאי מאשדוד

נהג המירוצים מאשדוד, אלון דאי, נבחר להיות הפרזנטור של שברולט קמארו בארץ. אלון יככב בפרסומות שלהם וינהג בנסיעות ראווה בפני לקוחות החברה. אלון: "שמח ונרגש להיות פרזנטור של רכב מיוחד. זו פעם ראשונה שיצרן בסדר גודל כזה משתף פעולה עם נהג מרוצים".

עד היום הכרתם אותו כנהג מרוצים בלבד, בסבב הנסקאר, עכשיו קבלו את לון דאי מאשדוד שנבחר על ידי שברולט להיות הפרזנטור שלה בישראל. לראשונה חברה בסדר גודל כזה בוחרת נהג מרוצים ישראלי כפרזנטור שלה.

הצלחתו של אלון בסבב הנסקאר האירופאי, לא נעלמו מעיניי חברת שברולט והיא בחרה בנהג הצעיר, 23, מאשדוד, שחי בארץ, להיות הפרזנטור של רכב ה"שברולט קאמרו" 2016, בארץ.

אלון יככב בפרסומות של החברה וכן ינהג ב"נסיעות ראווה" בפני לקוחות החברה בימים מרוכזים, מיוחדים ויראה את ביצועי הרכב וביצועיו כנהג מרוצים.

אלון דאי, כתב בדף הפייסבוק שלו: אני גאה מאוד ונרגש לקבל את הזכות להפוך לפרזנטור הרשמי של שברולט קאמרו 2016!!! הכבוד הוא כולו שלי להצטרף ולהיות חלק ממשפחת שברולט גם מחוץ לעולם המרוצים ובמיוחד כשמדובר ברכב אגדה כזה! פעם ראשונה בישראל שיצרן רכב בסדר גודל כזה משתף פעולה עם נהג מרוצים, ואני בטוח ששיתוף הפעולה הזה יעלה אותנו בכמה רמות למעלה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך